Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.02.2017, 20:37
kuppe:n Avatar
kuppe kuppe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.11.04
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 77
Perusasetus

Tässä hydronic 10:n ohje:
Delete fault memory
Condition:
An electrical connection exists from terminal 15 (ignition) to
the module timer, 12-pin connector, chamber 10.
• Correct cause of fault.
• Press button c –> The heater is switched on. (liekin kuva)
• Press button a,(kello) keep it depressed and then press button
p within 2 seconds.
The module timer is now in the „Enquire fault memory“
program.
• Switch off ignition (terminal 15).
• Simultaneously press button a (kello) and button p, in addition,
switch on the ignition (terminal 15) and wait until the
following appears in the display.
After ignition „ON“ the following appears in the display:
Display flashes, heater symbol does not flash
• Switch the heater off and on –> the control box is unlocked,
the heater restarts.

__________________
www.kylmakuusisto.fi
Kylmäkoneet ja perälaudat kuntoon Kuopiossa
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.02.2017, 19:18
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Täshän ei ole kelloa kun on scanian väylässä. Ei taida onnistua kotikonstein.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.02.2017, 23:08
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SptV Näytä viesti
Täshän ei ole kelloa kun on scanian väylässä. Ei taida onnistua kotikonstein.
Herjaako se välittömästi lämmitin vikaa kun kapulasta yrittää käyntiin?
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.02.2017, 09:56
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Kyllä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.02.2017, 10:44
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Sulake nro 38 (15A) palanut, ja luultavasti lämmittimen puhallin on jumissa, mikä taas voi käräyttää lämmittimen aivot.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.02.2017, 17:14
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Sulake todellakin palannut, puhallin pyörii kevyesti, toimi n.15min ja sulake paloi uudestaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.02.2017, 17:23
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SptV Näytä viesti
Sulake todellakin palannut, puhallin pyörii kevyesti, toimi n.15min ja sulake paloi uudestaan.
Otappa aivot irti ja katso notta onko siinä hartsin pinnassa halkeamia tai mitään jälkiä ylikuumenemisesta. Se pinta on tasaisen kiiltävä jos kaikki on kunnossa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Eberi & Webasto osia. Zamppa O/M/V Muut 33 10.03.2012 11:39
"M"eberi webasto ardic sähköarska O/M/V Muut 39 24.02.2011 17:11
Eberi/Webasto puhelinohjaus? Numppa Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2008 21:49
O: Webasto tai Eberi Td5 O/M/V Muut 2 01.12.2005 21:15
O: webasto/eberi bensapumppu O/M/V Muut 4 10.10.2005 11:08


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).