![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Juu parashan se olis ajella filtereiden ja aktiivihiilipaukkujen läpi se ilma ja puhaltaa takas talliin, mutta on tuo hyvä apu ja parempi kun ei mitään. Ennen tuota tuuletus tapahtui ovia avaamalla vilu siinäkin tulee.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jumppa jatkuu kun on vielä sitä intoa jäljellä. Toisaalta nyt taas semmoisia vaiheita, että saa kivasti lisäintoa kun tulee jo jotain valmistakin aikaan.
Tuo kytkin/jarruhässäkkä on kyllä vähintäänkin mielenkiinstoinen. ![]() Koestarttia varten virittelin oikein virtalukonkin niin on oikein kiva napsutella. Tuli siinä sahattua akku tyhjäksi ja raavittua päätä kun ei vaan jostain syystä saanut bensaa. Noh pumppua kun tutki vähän tarkemmin niin oli jotenkin niin epälookiset noi kytkentäpuolet, että nehän minulla oli väärinpäin, ei siis ihme jos ei saanut bensaa. Nämä kun sai korjattua niin lähti iloisesti käyntiin ja kävi aika kivasti ilman suurempia säätöjä. Tästä näkyykin tuo tuleva sävy. Sitten olikin aika tyrkätä jäähdytin kiinni niin pääsisi käyttämään koneen lämpöiseksi. Samalla oli tarkoitus tunkea Forten pesuaineet jäähdytysjärjestelmään. Sitten pääsikin jo laittelemaan valoja kiinni. Tässä nyt vaihdoin hommia sen veran, että noi pienet parkit toimii oransseilla lampuilla vilkkuina ja parkit tuli itse ajovaloihin uusien umpioiden mukana. Simsalapim ja leijuva koppa. Vähän piti sipaista metallikittiä tinan päälle. Jonkun mielestä varmaan turhaa, mutta laitettiin nyt vaan. Siellä on vielä puupalikoita kopan ja rungon välillä, eli asettuu vielä alemmas kunhan saa kiinni. Jatketaan taas hommia kun pääsee talliin. |
|
#3
|
||||
|
||||
Rättikatolle tarvetta?
https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=146709
Kaverilla olisi tuo edelleen myynnissä jos on tarvetta hienoon rojektiin
__________________
Hiljaa hyvä tulee, tosi hiljaa tosi hyvää. Tä?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Maaliruiskulla vähän heiluttu ja jotain saatu aikaan.
Nyt on vähän sentään tilaa tehdä muutakin kun on koppa rungon päällä. Pakko oli laittaa tulevat kumit alle toiselle puolelle niin näkee vähän kokonaisuutta. Vähän tuo on vielä korkea, mutta kaippa se siitä laskee kun tulee painoa ja ajoa alle. Toiselle puolelle tuli kanssa jumpattua kumit alle. Samalla laittelin etupäähän jarrusylkyt paikalleen kun olin ne silloin aikaoinaan väärinä tilannut. Iskaritkin meni jopa paikalleen eteen. Oli vielä tuota happoista 10mm hytikkaputkea sen verran tallissa, että sai tehtyä maskille tukiraudan. Onhan tämä nyt symppiksen näköinen vehje. Tuosta voikin sitten jatkaa vähän niputtelua ja muiden osien maalailua. Pieni koeajokaan ei ole mahottoman kaukana... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kun ei päästä projektikertomusta tippumaan ekalta sivulta toiselle sivulle niin tietää, että on sopiva tohina tekemisen kanssa.
![]() Noh jotain taas saatu aikaan. Loksuja soviteltu ja ihan hyvin se alkaa istumaan. Joutuu hitsuuttelemaan tuonne lärpäkkeet alapuolelle niin saa levikkeet kiinni. Samalla piti vähän kokeilla miten tuo etupää elää. Ei ottanut mikään kiinni. Jouset tosissaan ihan uudet ja aika tönkön tuntuiset kun kilsoja alla nolla. Sitten onkin vähän jumpattu koneen sähköjä niin pääsi pikku koeajolle. Jarruja ei vielä ole niin ei pitemmälle tohjennut, mutta liikkuu kuitenkin ilman työntöapua. |
|
#6
|
||||
|
||||
Tulee hieno
Kyllä tulee hyvää tahtia nättiä jälkeä. Tsemppiä ja ilosta mieltä loppu rojektiinkin
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Autoa rakenneltu, mutta pieni viive ollut näissä päivityksissä.
Penkit sai maalin pintaansa. Molemmat lokarit paikallaan. Pieni testilenkki ja kaikki tuntuu toimivan. Onhan se söpö. ![]() Kaarikin löysi paikalleen, vähän tosin madalsin sitä niin on kivemmän näköinen. Sitten onkin tehty niitä kuuluisia sähköjä. Nyt toimii kaikki, kiitos siitä Matille. Pitää vielä paketoida kasaan ja laittaa mittari paikalleen. Sitten olisikin akuuteista hommista enään jarrut. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Jotain taas näprätty.
Mittarit ja vilkun viiksi paikallaan ja kaikki näytti jopa toimivan. Syyläri tiputti vähän lämmöt ja paineet päällä, eli se piti kiikuttaa arvioon/korjaukseen. Noh sieltä tuli tuomio, että reikä leviää kun sitä yrittää tinailla. Ehdotti kennon vaihtoa sen verran suolaiseen hintaan 530€, että laitoin uuden alumiinisen tilaukseen. Se nyt seilailee lätäkön yli niin pääsee paremmin testailemaan. Jos sen jälkeen hakisi puuhakilvet ja ajaisi vähän vikoja pihalle. Takaluukun sain maaliin ja asennettua. Hytikkaletkun suojasukka oli hyvä ratkaisu takaluukun kettinkiin. Piti se vaihdekaaviokin tuonne tunkea kun on niin monta keppiä hämmennettävänä. Pehmusteet kyllästin pressunkyllästysaineella, katsotaan miten hylkii likaa ja vettä. Lannevyöt tuli kanssa haettua ja asennettua kaikille neljälle matkustajalle. Vielä olisi vain muutama pikku juttu ennen testilenkkiä ja pitempää ajoa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Chevrolet G-7117 -42 + Willys MB -44 + GMC CCKW 353 -44 + Willys MBT -42 | Jeeper | Maasturiprojektit | 790 | 25.01.2022 17:52 |
| "Bee-Doo" eli Jeep Willys Overland FC-170H vm-61 & Jupiter vm-67 | mparty | Maasturiprojektit | 937 | 06.07.2017 19:23 |
| Myyty Willys jeeppi | romuko | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 25.02.2014 20:00 |
| Willys Jeep CJ3B ´54 ja Willys kärri ´43 | Rambleristi | Maasturiprojektit | 5 | 09.01.2011 23:25 |
| willys cj3b '53 | makkepuu | Maasturiprojektit | 66 | 03.04.2008 14:31 |