![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eli tässä kaaviokuva kuskinpenkin alla olevasta Toyotan 86280-60291 vahvistimen kytkennöistä. FL + ja FL- kytketään kaiutinpiuhalla TML + ja ML - ( Vasen ovi ) FR + ja FR - kytketään kaiutinpiuhalla MR + ja MR - ( Oikea ovi ) Alla kuva kytkennästä. (Linkki sivulle, mistä löytyy tuo kaavio ilman minun merkintöjä... http://www.ertasvc.ru/tovar/3093.htm ) Eli itse kuorin hiukan esiin piuhaa ilman katkaisua noista FL/FR piuhoista ja kolvasin niihin johdot kiinni, sitten kolvasin ne kiinni noihin ML/MR johtoihin jotka katkaisin siitä irralleen jääneestä liittimestä. Alla kuva tästäkin. Näin toimien ovissa olevat kaiuttimet toimivat kaikki... Subbari ei mielestäni toimi, mutta laitan varmaan erilliset subit penkkien alle... kun se vakio on aika onneton... Ps. Penkin kiinnitysruuvin alle saa maadoitukset helposti tehtyä ja virran otin tupakansytyttimeltä mankalle.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 28.08.2017 08:38 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Subbarin johdot on nuo WFR&WFL, mahtaisko toimia jos ne kytkisi toiseen liittimeen, WFL-L ja WFR-R (plus ja miinus)
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Just tänään vaihoin itellekki 2-din soittimen tuon alkuperäsen tilalle.
Etuovien keskiäänet ja diskantit ei tosiaan toimi jos ei yhdistä TML+ML-/MR+MR- johtoja uudelta soittimelta tuleviin FL+FL-/FR+FR- johtoihin. Sen verran äänentoistovehkeitten kanssa tullut vietettyä aikaa että heti pisti korvaan se että jos kytkee keskiäänien/diskanttien johdot vaan suoraan plussat yhteen ja miinukset yhteen niin ne on väärässä vaiheessa bassoihin nähden. Vaiheistus menee oikein kun kytkee vasemman kanavan "TML+"johdon-->"FL-" ja "ML-"johto "FL+"napaan. Oikea kanava vastaavasti, "MR+" --> "FR-" ja "MR-" -->"FR+" Subbari vaatii toimiakseen oman vahvistimen, kuten perus autosysteemissä yleensäkin. Viimeksi muokannut Mika_T : 28.08.2017 11:49 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hyvässä vaiheessa tuli tuo ylläoleva vinkki, eilen illalla asensin Sonyn Android Auto -kykenevän laitteen. Autostudion johtosarja on kyllä auttamattoman lyhyt, kyllä se ylettyi mutta ei riittänyt mittaa vetää nätisti penkin alta keskikonsolin alle. Pitää varmaan hankkia iso-jatkojohto.
Parkkijarrujohdon kytkinkin ihan maahan kytkimellä, voi katsoa videota ajaessa (tai siis näyttää takapenkkiläisille..) |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Radion antenni kytkennät ?
Ei oikein kuulu radio enää, kun ei saanut kytkettyä samalla tavalla antennin piuhoja uuteen mankkaan...
Niin on jollakin tähän ratkaisu? Muistaakseni SLCK sivuilta kerran löysin ohjeen, mutta enää en löytänyt.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Antennivahvistin tarvii uudelta soittimelta virrat että radio kuuluu kunnolla. En nyt muista oliko se virtajohto musta vai mustavalkoinen joka lähtee orkkis soittimelta antennivahvarille.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Löysin tämmöisen ohjeen SLCK sivuiltakin lopulta, "Se johto oli musta ja oli samassa niiden kahden antennijohdon nipussa. Niissä oli sellanen superloni päällyste. Radion ANT johto siihen mustaan kiinni niin alkaa kuulua." http://www.slck.net/viewtopic.php?f=...ab5d23e#p56835
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Land Cruiser 120:sen kattotelineet/suksitelineet | julibuli | O/M/V Muut | 6 | 21.05.2015 18:00 |
Myyty Toyota Land Cruiser KDJ 120 | MiKo | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.03.2013 08:16 |
Land Cruiser 120 korotus ja camberkulma? | GKC | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.09.2012 13:19 |
Myydään Land Cruiser KDJ 95 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.04.2011 19:33 |
land cruiser kdj 120 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.01.2011 20:14 |