Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2017, 19:55
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Kerran hj aina hj pakko oli taas ostaa hojo










ja pakkohan siitä on heti parannella mieleinen..

ihan ekaks ostin vinssin ja kardaanin lepalta. sille sitten peti ja vinssiin uudet tiivisteet. ja kardaaniin uudet ristikot.
















Alustan oli A-P jo laittanut. OMEn koko setti jouset, riiput ja iskarit. Ja se suorastaan huuti isompaa rinkulaa allensa noo ostin sitten beejiin 34" ja ne nyt ruuvasin hojoon alle. Niin ja keulaan tuli vielä vetokoukku.



ja tässä muutama foto tuosta bj42:sta, jonka kohtalo on vielä avoinna. jos siitä joku innostuu ni voishan se olla kaupankin. 4 hengen paku, 3000kg vetomassalla ja 34" otteessa. on se aika rapee koriltaan, rungossa takapäässä laittoa. tekniikaltaan kyllä pelaa hienosti.











niin ja hojossa haisi aika ajoin vaihteistoölppä.. no vika selvisi hullukierron hullulla asennuksella?



otin letkun irti jakolaatikon päästä ni sieltä valui päälaatikosta varmasti litran verran öljyä pois. ja jakolootasta desi kaks. tiiä miten sinne oli saatukki niin paljon öljyä.

nyt näyttää paremmalta


Viimeksi muokannut 0ltzi : 17.02.2017 20:12
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.02.2017, 12:57
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Tippa linssissä...
Maltatko luopua tuosta roikkuvasta astinlaudasta?
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.02.2017, 19:07
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Tippa linssissä...
Maltatko luopua tuosta roikkuvasta astinlaudasta?
mitäs sää sillä? taitaa tollaset olla purkuautossakin jos niitä himoitsee

kattelin et ottees on merkintä levikkeistä niin jos semmoset jostain saan ni sitte tarvis olla myös noi astinlaudat.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.02.2017, 19:33
kauha-apina:n Avatar
kauha-apina kauha-apina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.12
Sijainti: uurainen city
Viestit: 119
Perusasetus

On kyllä nätti hj.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.02.2017, 20:04
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
mitäs sää sillä? taitaa tollaset olla purkuautossakin jos niitä himoitsee
En niin mitään! Sattuu vaan vielä pahemmin silmään kuvassa kuin omassa pihassa.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.02.2017, 21:50
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
En niin mitään! Sattuu vaan vielä pahemmin silmään kuvassa kuin omassa pihassa.
kyl mää sen korjaan ku kelit vähä paranee. siin on pari niit kiinnikkei märäntyny.

ja BJ myyty lepalle
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.02.2017, 18:50
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti

ja BJ myyty lepalle
Ihme
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.03.2017, 16:27
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

etuakseli remonttia tähän nyt tehdään. kunnei ollu jarruja edessä käytännös ollenkaan. ja molemmat murrokset naputti.

[IMG][/IMG]


Neuvoja onkin tullu kysyttyy mm. rohmolta, lepalta ja tatulta yms.

toinen vetari ei meinannu tulla irti millään? murros tuli kyllä ensin reilusti 5cm ja sen jälkeen vain sentin jousti ulos ja takas sisään. tiiä sitten mikä oli. vaikka kuinka pyöritteli ja veti ni ei tullu. käytin lukon pois ja takas päälle ja pyöräytin 180 ni sitte tuli normaalisti.


mites toi ku on nipussa ni kuuluuko tonne palloon prässätä paljonkin rasvaa?

ja pyöränlaakerien kiristys, onko siihen joku tehdas asennus ohje oikeaan kireyteen? mersussa oli selkee ohje että niin kiinni ettei enää oikein pyöri ja sitten 1/3 kierros auki.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj:n ehostusta (1kz-t) Wille87 Maasturiprojektit 400 02.06.2020 13:47
BJ:n ehostusta LINNA Maasturiprojektit 188 05.05.2020 21:52
Taron ehostusta alfred_j_kwak Maasturiprojektit 15 21.06.2016 22:03
Hj61 rungon ehjäys VonLeka Tekniikka & Jutustelu 3 10.05.2010 09:07
APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? nvaris Tekniikka & Jutustelu 7 20.05.2007 16:16


Sivu luotu: 01:30 (GMT +2).