![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kerran hj aina hj pakko oli taas ostaa hojo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja pakkohan siitä on heti parannella mieleinen.. ![]() ihan ekaks ostin vinssin ja kardaanin lepalta. sille sitten peti ja vinssiin uudet tiivisteet. ja kardaaniin uudet ristikot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alustan oli A-P jo laittanut. OMEn koko setti jouset, riiput ja iskarit. Ja se suorastaan huuti isompaa rinkulaa allensa noo ostin sitten beejiin 34" ja ne nyt ruuvasin hojoon alle. Niin ja keulaan tuli vielä vetokoukku.![]() ja tässä muutama foto tuosta bj42:sta, jonka kohtalo on vielä avoinna. jos siitä joku innostuu ni voishan se olla kaupankin. 4 hengen paku, 3000kg vetomassalla ja 34" otteessa. on se aika rapee koriltaan, rungossa takapäässä laittoa. tekniikaltaan kyllä pelaa hienosti. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() niin ja hojossa haisi aika ajoin vaihteistoölppä.. no vika selvisi hullukierron hullulla asennuksella? ![]() ![]() otin letkun irti jakolaatikon päästä ni sieltä valui päälaatikosta varmasti litran verran öljyä pois. ja jakolootasta desi kaks. tiiä miten sinne oli saatukki niin paljon öljyä. nyt näyttää paremmalta
Viimeksi muokannut 0ltzi : 17.02.2017 20:12 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tippa linssissä...
Maltatko luopua tuosta roikkuvasta astinlaudasta?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() kattelin et ottees on merkintä levikkeistä niin jos semmoset jostain saan ni sitte tarvis olla myös noi astinlaudat. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
On kyllä nätti hj.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
En niin mitään! Sattuu vaan vielä pahemmin silmään kuvassa kuin omassa pihassa.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja BJ myyty lepalle
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#8
|
||||
|
||||
|
etuakseli remonttia tähän nyt tehdään. kunnei ollu jarruja edessä käytännös ollenkaan. ja molemmat murrokset naputti.
[IMG] [/IMG]Neuvoja onkin tullu kysyttyy mm. rohmolta, lepalta ja tatulta yms. ![]() toinen vetari ei meinannu tulla irti millään? murros tuli kyllä ensin reilusti 5cm ja sen jälkeen vain sentin jousti ulos ja takas sisään. tiiä sitten mikä oli. vaikka kuinka pyöritteli ja veti ni ei tullu. käytin lukon pois ja takas päälle ja pyöräytin 180 ni sitte tuli normaalisti. mites toi ku on nipussa ni kuuluuko tonne palloon prässätä paljonkin rasvaa? ja pyöränlaakerien kiristys, onko siihen joku tehdas asennus ohje oikeaan kireyteen? mersussa oli selkee ohje että niin kiinni ettei enää oikein pyöri ja sitten 1/3 kierros auki. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
| Hj61 rungon ehjäys | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2010 09:07 |
| APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |