Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.02.2017, 07:50
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

Kahden auton katsastuskuntoonlaitto ja katsastaminen verotti kukkaroa ja järkeä aika kovasti.
Nyt on pieni rahansäästökuuri menossa, kun palkkapäivään on vielä jonkun verran aikaa.

No mentiin muijan kanssa isoon ruokakauppaan ja ostettiin vähän isompi satsi ruokaa kerralla, ettei hetkeen tarvitse rahaa pistää palamaan. Ostettiin kunnolla lihaa, leivänpäällisiä, maitotuotteita ym ym. Muija maksoi luonnollisesti kun itse olen perseauki.

Seuraavana aamuna ennen töitä menen hakemaan eväitä jääkaapista ja totean että jääkaapin ovi ollut koko yön (11h) auki. Sisällä oleva lämpömittari näytti jääkaapin sisälämpötilaksi +20 astetta.

Saatanan saatana.

Lihat suoraan roskiin. Maidot, juustot ja voit meni haistele/maistele periaatteella vielä käyttöön. Mutta kyllä otti päähän.

Ei muuta kun naapurisiwasta hernaria nassuun.

ps. illalla muija valitti kauheata päänsärkyä ja keskellä yötä alkoi oksentelu. Mahtaakohan norovirus olla meillekin tulossa? Sen verran hyvä työntekijä olen, että toivottavasti loppuviikon pärjää, että voi sitten viikonloppuna sairastella.

Vanha 16.02.2017, 11:13
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö Näytä viesti
Seuraavana aamuna ennen töitä menen hakemaan eväitä jääkaapista ja totean että jääkaapin ovi ollut koko yön (11h) auki. Sisällä oleva lämpömittari näytti jääkaapin sisälämpötilaksi +20 astetta.

Saatanan saatana.

Lihat suoraan roskiin. Maidot, juustot ja voit meni haistele/maistele periaatteella vielä käyttöön. Mutta kyllä otti päähän.
Elintarvikkeiden roskiin nakkelu ottaa tosiaan päähän, vaikkei olis edes mistään kalliista kyse.
Tommonen accident vielä enempi.
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vanha 16.02.2017, 12:04
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Elintarvikkeiden roskiin nakkelu ottaa tosiaan päähän, vaikkei olis edes mistään kalliista kyse.
Tommonen accident vielä enempi.
Jotkut saattaa olla sitä mieltä, että hyvin kypsennettynä ei niissä ole mitään vikaa, mutta itse olen kyllä sen verta varovainen noiden elintarvikkeiden kanssa. Varsinkin kun norovirusta on muutenkin liikkeellä, niin yhtään ei kiinnosta itseaiheutettu paskatauti.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2016 Tojo4wd Chit-Chat 855 01.01.2017 04:40
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 Tojo4wd Chit-Chat 1257 31.12.2015 08:59
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50