![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() oho 26000 eurolla kohta pian hitsattavan näkönen auto ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Eikä vaan pian, vaan oli hitsailtu jo parista kohtaa ja myyjä vois laittaa kaikista korjatuista kohdista kuvat tänne, noi kaunistaa asiaa erittäin paljon.
No, kuten sanottu, tästä näki heti minuutissa ettei ole 25000€ auto, korkeintaan 10000-12000€ |
|
||||
|
||||
![]()
Eihän tässä tämänhetkistä myyjää ole syytetty harhaanjohtamisesta, vaan kerrottu että auton kunto ei vastaa oikein miltään osin kilometrimäärää. Surullista on se, jos vuosia autoalalla ollut myyjä ei itse ymmärrä asiaa.
Kyseinen auto on eteläsaksasta, missä kilometrien manipulointi on enemmän kuin yleistä. Lisäksi tuo auton edellisen omistajan "oma autokorjaamo" on yritys, joka todellisuudessa vuokraa tee-se-itse halleja ym. toimitiloja. Eli varmaan omat autonsa huoltavat itse, ja leimaisimia löytyy. Huoltojen sisältö on eri asia. Käsi ylös niiltä, kenellä on omassa ajossa 200tkm jälkeen kulunut nahkaratti tai kuljettajan penkin nahkaverhous täysin puhki...? Toki noita ulkoisia kolhuja on mahdollista saada autoon jo parin tuhannen kilometrin aikana, mutta harvoin mikään auto on joka kulmasta ja kyljestä rutattu maalattavaan kuntoon vieälä 200tkm:n kohdalla, jos yhtään normikäytössä on ollut. Eli tässä tapauksessa oli tarkoitus herätellä ostajaa ottamaan silmä käteen ja katsomaan, jos myyjä itse ei sitä osaa/kykene tehdä.
|
|||
|
|||
![]()
Autokauppa noissa vanhoissa laitteissa on enemmänkin turkkilaisten heiniä, tosin joitain kantasakujakin löytyy.
2009 olin ostamassa Saksassa Meseä. Kaikki puhuvat pastaa, niin turkkilaiset kuin sakutkin ja pokkana. Mittareita ruuvataan surutta. Ostin sitten autoni Italiasta, jossa kilsat pitävät paremmin kutinsa, eikä ruoste raiskaa samalla lailla. Italiassa jo yksistään maan rakenne rajoittaa kilometrejä, koska valtaosa maasta on jonkinlaista vuoristoa tai ainakin kukkulaa. Siellä saattaa mennä 10km työmatkaan puoli tuntia pahimmillaan. Saksasta ei kannata ostaa kuin tuoreehko auto merkkiliikkeestä, veikkaan ma. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itellä yks 80-lukunen pihalla mikä ollut uudesta asti Italiassa ja siinä oli vaan yks ruosterupi Suomeen tuotaessa. On sielläkin kyllä ruosteisia näkynyt, yhdessä mm. kattoluukussa keskellä mätäreikiä vaikka helmat oli taas ihan kovat. Jotain floridatyyppistä ruostumista siis. Viimeksi muokannut Hessu888 : 06.02.2017 17:41 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Edes 967 tkm ajetussa autossani (T4 Transporter) ei ole pohja noin hurjassa kunnossa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suomi24:sesta Bongattua | Rotta-Racing | Chit-Chat | 0 | 04.05.2008 20:52 |
nettiautosta bongattu!! | RJ70 | Linkit | 20 | 21.02.2008 21:30 |
Nettiautosta bongailtua | LateX4 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.12.2006 15:13 |