![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Perkele, pari vuotta sitten oli startti levällään pöydällä ja totesin että hiilet pitäis uusia. No, solkun remontilla alkoi toimia normaalisti joten ylläri että asia unohtui! No nyt ne on oikeesti vaihtokunnossa, joten mistä mie aamulla alan kysellä hiiliä jos paikallisilta ei löydy? Koko on semmonen ku 8 x 25 x 21 (LxLxK), tinattavat. Nippon Denson startti, eli tuo Cumminsin kupeessa oleva.
Pitää nyt tehä joku patentti että saa inan lisää jousipainetta niin saa viel käyntii muutaman kerran.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |