Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2017, 10:43
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Isossa maailmassa laittavat jonkun verran Fordin käyttämiä ZF S5-47 ja S6-650 laatikoita Rameihin. Valmiita adapterilevyjä löytyy kaupoista. Nämä kestää ja käyttömukavuus on ihan eri maailmaa kun jenkki manuaaleilla. Näiden sukulaisia löytyy varmasti Mann, Iveco tms. jakeluautoista täältäpäin aika helposti ja kohtuu hintaan. Itse en ainakaan Fullereita miettisi jos pitäisi valita käyttöautoon, mutta jokaisen oma makuasia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2017, 11:33
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Ehkä sillä ajotavallaki on vaikutusta siihen nv5600 kestoon. Esimerkkinä oli ramin koukussa 2000kg kuormaa. Risteyksestä ylämäkeen kiihdytys niin paljo, kun lähtee. Perässä tuli C korinen 220cdi mersu automaatti joka oli kuskin mukaan lastutettu. Se jäi jälkeen kokoajan...

Mäki ajoin ennen rotkee vapari hiluxilla.. täytyy vaan ihmetellä miten pää kesti, kun hiluxilla vedin 2tonnin traileria sen 350km

Ja sanon edelleen että myös fullereita on synkroilla.

Eikä mielestäni tuo "sysipaskajenkkimanuaali" nv5600 ollu mitenkää huono kepitellä päivittäisessä ajossa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2017, 11:54
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri Näytä viesti
Ehkä sillä ajotavallaki on vaikutusta siihen nv5600 kestoon.

Ja sanon edelleen että myös fullereita on synkroilla.

Eikä mielestäni tuo "sysipaskajenkkimanuaali" nv5600 ollu mitenkää huono kepitellä päivittäisessä ajossa.
Nimenomaan ajotavalla! Jos moottorista löytyy voimaa, niin sitä tulee helposti myös käytettyä.

Ei ollut mitenkään tarkoitus mollata sysipaskoja jenkkilaatikoita, hyviähän ne on, Fuller etunenässä, mutta ne ovat yleensä jonkunverran työkonemaisia, osittain käyttötarkoituksesta johtuen. ZF lootia kehuvat sielläkin "henkilöautomaisuudesta" tykäten vaikka kestoakin löytyy.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.01.2017, 12:01
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Oman ajotavan tuntien ja auton tehot tietäen seuraava laatikko on eaton fuller fso-8406. Ei pitäs ainakaa heti narahtaa. Väännön kesto 1150nm. On synkrot ja eikä varmaan nv5600 eroo käytöltään..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään dodge ram manuaali f250 O/M/V Ajoneuvot 0 26.11.2014 11:37
Myydään / Vaihdetaan dodge ram 2500 tuplaturbo manuaali mahouny O/M/V Ajoneuvot 2 30.01.2013 03:07
Dodge Ram 2500 4x4 -96, cummins + manuaali simu_l Maasturiprojektit 40 29.08.2011 21:45
Myyty Dodge Ram joa O/M/V Ajoneuvot 3 05.07.2009 20:21
Dodge ram samppa790 Tekniikka & Jutustelu 13 09.01.2008 07:06


Sivu luotu: 22:35 (GMT +2).