![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Vaimo osti kuulemma eläinkauppa Reporagasta Espoonlahdesta. On aika ohutta, muutaman millin paksuista, kamaa. Tarkoitettu pennuille ilmeisestikin. Naapurin kundilla on suht isokokoinen sakemanniuros joka on saanut kaiken muun päreiksi paitsi mikroauton takarenkaan. Hommaa sellanen, sitä jaksaa heittääki vähän piremmälle ku 39,5 Boggeria. Tapsa - - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Erilaista rengasasiaa... | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.11.2005 01:11 |
| rengasasiaa hj 60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.08.2005 20:12 | |
| Rengasasiaa 31 x 10,5 - 15 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.08.2005 23:27 | |
| rengasasiaa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.11.2004 11:19 | |
| Rengasasiaa | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.11.2004 19:34 |