![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() alipainepumppuEli sano alipainepumpun kiinnitys moro ja lähti.. Laturia käytin irti ja saattopa vika löytyä miks ei ole ladannut, oli piuha poikki. Nyt pitäs päästä testaamaan mutta tuo kotelo tosiaan halki, että onko sillä muuta virkaa kuin jarruja avustaa vai miks siihen tulee öljyletkut? Voiko laittaa öljyletkut toisiinsa suoraan ja ilman pumppua auto käyntiin, jarruilla nytten väliä ole, kunhan sais sen lataamaan...
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tulppaa ennemmin se öljynpaineletku. Toinen on vapaa paluu öljypohjan tuntumaan |
#3
|
||||
|
||||
![]()
sen ku ruuvaa irti sen nipan josta tuloo öljynpaine alip nii passaa kuusiokolo roppu siihen lohkossa tukittu monta muutakin öljykanavaa vastaavalla tavalla ku itsekkin nakkasin alip kuikkaan ja toisen laturin tilalle
jarruja siinä ei sitte oo jos alip pumppu ei käytössä ![]()
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#4
|
||||
|
||||
![]()
3.3 dieseliin käy tosi pienel hj61 alipaine pumpullinen laturi ja se on 40A mul ollu mones sellain käytössä.
Tai sit orginaalin tilalle 90A nissan vaneten alipaine laturi joka 12v sillä lataa lisä laitteita ja siihen yläpuolelle tarvike mallin volvo fl6 55A 24v laturi niin riittää virta omiin akkuihin. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mikäköhän tökkii patukassa kun vähän ennen 3000rpm alkaa rd28t "röpöttämään" eikä meinaa millään päästä siitä yli. Sitten kun varovasti varvaskaasulla hivuttaa kierroksia ylös niin kulkee normaalisti. Tuntuu ihan kuin loppuisi löpön saanti.
Ja sitten toinen onkelma on nakutus/tikitys jonka aikana moottori käy selvästi vähän rouheemmin, muttei tunnu mitenkään laiskemmalta. Yleensä tämä nakutus häviää kun ajaa reilu 20km matkan maantiellä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Oli muistaakseni aikalailla samat oireet SD33T ja suutinkärkien vaihdolla parani
__________________
http://www.cfline.fi/ |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuli laitettua syötöt suurinpiirtein tehdasasetuksiin ja pätkiminen vähentyi, mutta häiritsee edelleen. Voikohan noi kärjet olla silti loppu vaikkei savuta yhtään sinistä ja lähtee -20 pakkasellakin käymään ku vaan avainta näyttää...
|
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |