![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Googlettamisen perusteella ei taida olla - tiedä mitä edellinen omistaja mahtoi tarkoittaa. ![]() http://www.quadratec.com/sites/defau...ges/111842.jpg
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Taas vaivataan kysymyksillä eli Bilsteineistä korottamattomaan ZJ:hin:
Onko kokemusta B4 vs. B6? Toimittajan mukaan etupään B4:ää ei enää saisi ja tarjoavat B6:tta. Liekö liian kova vai onko kova alkuunkaan? Auto on normikorkuinen eikä sitä tulla korottamaan. Jouset tulevat olemaan todennäköisesti Moog CC782 ja CC721. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan np249 ja np242 jakolaatikossa samat tiivisteet ja laakerit? Mistähän tuohon 242:seen kannattas hakia laakeri ja tiivistesarjaa? Entä onko 4x4partsin ketjuista kokemuksia, kestääkö sen minkä alkuperänenki?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole yhtään tiivistettä, vain stefoja, kaikki tasot tiivistyy silkalla.... Laakerit hyllyssä, kun vaan tiedät, mitkä laakerit tarviit ja mikä versio kyseessä, kun pahimmillaan on kolmea erilaista sisäänmenoakselin laakeria ollut käytössä....
__________________
Killing time is not murder |
#7
|
||||
|
||||
![]()
NP242 ja 249 käyttää samoja kuoria, eli siltä osin ovat vastaavat. Tosiaan kaikki saumat menee tiivistemassalla kasaan kuten Jamant totesi, ei ole tiivisteitä.
Sisäänmenoakselin laakeri kannattaa varmistaa laakerin numerosta; sisäänmenoakselia on todellakin useaa eri tyyppiä missä myös laakerit on erilaiset. Jos käytät jakolaatikon auki, niin itse suosiolla vaihtaisin kaikki laakerit samalla; eli ainakin sisäänmenolaakeri, mahdolliset pääakselin sisäiset laakerit (muistaakseni 249:ssäkin on neulalaakerit pääakselilla?), takapään lähdön laakeri häntäkappaleesta, sekä etupään lähdön iso laakeri etulohkosta. Input gearin sisään painettu laakeri, ja etuvedon lähdön taaempi (takalohkon sisään painettu) laakeri on paskamaiset vaihtaa jos ei löydy sopivaa ulosvedintä. Itse jätin ne aikanaan vaihtamatta juuri siksi ja ne oli vielä ehjän tuntuiset muutenkin. Muista vaihtaa sekä vaihdelaatikon takastefa, että input gearin sisääntulostefa kun jakis on irti! Oli ne nyt ehjiä tai ei, niin viimeistään jakista paikalleen laittaessa vaihteiston alkuperäinen takastefa alkaa vuotaa kuitenkin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 03.01.2017 10:54 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |