![]() |
|
|
|||||||
| Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jäämme hengitystä pidellen, odottamaan pienintäkään todistusvoimaista faktaa, väittämällesi villille teorialle.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jos joku haaveilee HDJ100:sesta, niin tämä yksilö kannattanee unohtaa:
https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/8446899 Vaikea uskoa mittarilukemaa, kun rattiin on verhoiltu upouudet nahat ja jopa polkimen kumit oli uudet. Lisäksi autoa fiksailtu, maalailtu ja massailtu vähän sieltä täältä. Juuri sen verran että kuvissa näyttää hyvältä.
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ootko kattonu trafin tietoja kilsoista? miltäs huoltokirja näytti?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eikös siinä huoltokirjassa viimeinen ulkolainen omistaja ollut ekalla sivulla "uuden auton ostajan" tietojen paikalla, eli todella luotettava dokumentti... Ei tainnu olla suomen kilvissä eli verotettu vielä kun tullin tiedostoista tuota autoa ei löydy. Jännä nähdä meinaako verottaa noilla kilsoilla aikanaan vai meneekö kuten Sulan alueella, eli kilsat kasvaa verotushetkellä tuplaksi... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei kylläkään kuulu mihinkään vähemmistöryhmään vaikka sitä yrität puolväkisin vääntää
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#7
|
||||
|
||||
|
kyllä mulla vaan tulee heti nymannista mieleen mustalainen.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
On ne kirjassakin, mut noi kilsat ja kunto ei kohtaa mitenkään.
Lisäks ihan sysimätä pohjasta, paikkailtukin jo oli ja aivan umpiruskeana ruosteesta koko pohja. Luukkujen mätiä fiksattu korikitillä ja uus maali vedetty päälle. Kympin auto kunnoltaan kaikenkaikkiaan.(siis10000€) Paremman ja halvemman saa silti ite hakemalla vaikka tosta kympin joutuis maksamaan. Kaveri näytti vielä kuvia ennen korjailujaan ja on ollu juurikin semmonen kuin mobile.de:stä löytyy viidellä tonnilla. Väitti maksaneensa siitä 15000€ ennen veroja. Viimeksi muokannut bj45lava : 23.01.2017 00:03 |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Olisko kusetuksen makua? Kilometrejä vajaassa kuukaudessa häipynyt mittarista 214900km ja hintaa tullut 1000e lisää.
https://www.nettiauto.com/toyota/avensis-verso/8519251 https://www.nettiauto.com/toyota/avensis-verso/8573998 Tämä häipyi myynnistä nettiautosta melkein heti, mutta tuli pian uudestaan tori.fi:ssä myyntiin, tosin 400e oli hinta tippunut. Mutta pienet ajokilometrit oli kyllä pysynyt mittarissa. https://www.tori.fi/varsinais-suomi/...8.htm?ca=2&w=3 Viimeksi muokannut PH75 : 01.02.2017 11:56 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() erikoisauto hj60 https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/8572560 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suomi24:sesta Bongattua | Rotta-Racing | Chit-Chat | 0 | 04.05.2008 20:52 |
| nettiautosta bongattu!! | RJ70 | Linkit | 20 | 21.02.2008 21:30 |
| Nettiautosta bongailtua | LateX4 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.12.2006 15:13 |
| Bongattua "Offi sälää" | Zamppa | Chit-Chat | 4 | 08.09.2006 18:51 |
| Nettiautosta bongattua | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 05.02.2004 08:38 |