Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mase
Vie takaisin vaan ja vaadi se jäykkäputki uusittavaksi koska sellainen ollutkin. Vetoat vaikka siihen että dieselin tärinä voi murtaa putken toisesta päästä seuraavaksi. Seuraat sitten itse vieressä kun korjaavat sen. Tuleeko sieltä moottoriöljyä vai naftaa? 6.2 siirtopumppua vaihdettaessa pitää se pumpun alla oleva levykin ottaa lohkosta irti ja uusia sen tiiviste myös.
|
Ei ne apinat pysty uusiin sitä putkee kun kukaan muka ei suostu tekemään sellasta putkea uutta.Paska puhetta sanon..Miksiköhän minä löysin pajan joka olis tehny sen putken ja heillä oli sellanen ja olisivat lähettäneet sen putken sinne Tammerdieseliin mutta nämä pellet väittivät löytäneensä sellasen ja ihmetteli mistä minä olen sen löytäny ku he ei meinannee löytää? Käskivät mun perua sen putken lähettämisen sinne. Otin sen kuitenkin sitten kotiin lähetettynä kun aavistin pahaa.Unohdin vain tarkistaa sen ku hain auton ja luulin että se on ok ja olin hyvillä mielin.Se on parempi et korjaan sen ite. Ontuva selitys remontin kestolle oli "kun meillä ei oikee noita amerikkalaisia ole ollu" eikä tule olemaa.Valmistusmaa ei siitä kummajaista tee.Paras oli kun kävin valittamassa siitä et se vuotaa edellee.Pihalle tosiaa tuli ne kaks amisviiksistä sälliä ja työkalut oli arveluttavat. Kysyin sitte tältä seisoskelevalta kaverilta ihan piruuttani et mihins tuo putki oikee menee kun se lähtee tuosta? Tämä vastas mulle että "en tiedä kun en ole vani ihmisiä". On siinä jeppe!! Suuri asentaja!! Meinasin revetä iha täysi..tyydyin hihitteleen mielessäni et ei vittu... Nii ja se on tosiaan moottoriöljyä.Haistoin ja jopa maistoin

Tällä erää ei vituta mikää...Pajeroki tuli kotio eile.