Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.12.2016, 19:55
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Huomenna vois taittaa kaaret.

Niin tänäänhän piti tehdä tollainen,Niin ei tarvii rälläkällä kolota(ja täyttää kemppiliimalla sit kun ei oo sinne päinkään).

2x10mm lattaa päällekkäin ja putki kylkeen kiinni...

Kokeiluun ihan 42mm pakoputkea ja jopa ihan hyvää tulee.





__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.12.2016, 14:55
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Pari hölmistynyttä lärvinaamaa bongattu,Kun jonotin ison tien kylkeen kiinni.

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.12.2016, 20:53
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

JAahas,Oisivat maalia vaille valmiit.Kai ne pitää perus tylsällä mustalla sutata...

Pään päälle vedin pari extraa putkea ja pääkaari toimii ilmasäiliönä.







__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.12.2016, 08:42
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

kyllä nyt kelpaa nutulleen mennä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.01.2017, 20:59
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Dodih.

Nytten ne olis alla.

Joustaa melko maukkaasti,Revolveri-riiput oli pakko ottaa pois kun kardaanissa ei riitä liikerata.(takana on ihan tuliterät jouset,Joten joustaa vielä tipan lisää kunhan saa vähän sisäänajettua)

Tuli mukavan pehmeä lullukka keulasta...

Kummatkin kiinnikkeet joutui tekemään uusiksi ja etummaisia joutui hivuttamaan eteenpäin ja vastaavasti taaempia taakse.

Ihan kelpo ylitys jäi silti ja jossain kohtaa kun hommaa vähän reilummat gummit,Niin sehän korjaantuu sillä.

Traction baari pitää tehdä eteen uusi,Muutenkin teen sen sillain että runkon puoleinen kiinnityspiste tulee keskelle autoa...






__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.01.2017, 20:57
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Etee kerkes tekemän uuden traction barin.

Tuli tommonen 3-putkinen malli,Mitä trukilla sitä nostelin niin kumpikin tassu nousee komeasti yhtäpaljon.Joten ei rajoittane joustoa.

Vanha lärvipelti ei sopinut,Joten tein tommosen uuden äkkiä.
optim 650 4mm








__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.01.2017, 22:03
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

KArdaani jatkettu max. mittaan mikä mahtuu olemaan,KUn akseli nojaa pohjaanlyönti kumeihin.

Putsari.

Kiva kun ei oo koko koppi täynnä kattovaloa,Vähän vois jopa kääntää lippaa vielä ylöspäin..





__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu auto ku auto ^^spesialisti^^ O/M/V Ajoneuvot 3 21.10.2012 09:23
Myydään huolto-auto/asunto-auto HaKu O/M/V Ajoneuvot 3 07.04.2011 09:30
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) offivesku O/M/V Ajoneuvot 29 07.03.2011 07:46
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? SoksalItok Formula 1 2 30.05.2004 19:48
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? Laskos Formula 1 11 28.11.2003 14:45


Sivu luotu: 02:02 (GMT +2).