![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hodarissa on nuo pitkien umpiot h1 kannalla mutta johtosarja on tehty h4 kannalle. No sitten siinä välissä on tuo hieno adapteri viritelmä. Kannattaa suosiolla tehdä uusiksi kaikki ajovalojohdot ja herätteet uusille releille sitten alkuperäisestä johdotuksesta. Tulee hyvät ja kirkkaat valot. Alkuperäiset johdot on liian ohuet ja aiheuttaa sulakerasian pohjan ja relekantojen sulamisen.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mitkä ja mistä kiertokangenlaakerit kannattaa hankkia. Ja hintakin kiinnostaisi.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Punametalliset kannattaa laittaa ja itse ostin timop:ltä ja oiskohan hinta ollut 80€ jos en väärin muista. Voin laittaa hänen puhelinnumeron privalla jos kiinnostaa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kiitos, laita vaan numeroa tuleen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |