Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.12.2016, 17:39
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.657
Perusasetus

Hodarissa on nuo pitkien umpiot h1 kannalla mutta johtosarja on tehty h4 kannalle. No sitten siinä välissä on tuo hieno adapteri viritelmä.
Kannattaa suosiolla tehdä uusiksi kaikki ajovalojohdot ja herätteet uusille releille sitten alkuperäisestä johdotuksesta. Tulee hyvät ja kirkkaat valot. Alkuperäiset johdot on liian ohuet ja aiheuttaa sulakerasian pohjan ja relekantojen sulamisen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.12.2016, 18:50
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo Näytä viesti
Hodarissa on nuo pitkien umpiot h1 kannalla mutta johtosarja on tehty h4 kannalle. No sitten siinä välissä on tuo hieno adapteri viritelmä.
Kannattaa suosiolla tehdä uusiksi kaikki ajovalojohdot ja herätteet uusille releille sitten alkuperäisestä johdotuksesta. Tulee hyvät ja kirkkaat valot. Alkuperäiset johdot on liian ohuet ja aiheuttaa sulakerasian pohjan ja relekantojen sulamisen.
Joo sulake oli sulanut ja sulattanut sulakerasia pohjaakin jo. Lähti toimimaan kun vaihtoi uuden tilalle. Eilen laitettiin pissapoika täyteen ja ajoin 212km. Tänään ihmettelin kun ei pissapoika toimi, no neste lopussa. Onko niin pieni säiliö vai meneekö ajovalon pesureille niin paljon ainetta. Täytyy ne varmaan poistaa kokonaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.12.2016, 00:34
karppa2:n Avatar
karppa2 karppa2 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 373
Perusasetus

Mitkä ja mistä kiertokangenlaakerit kannattaa hankkia. Ja hintakin kiinnostaisi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.12.2016, 08:32
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.962
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karppa2 Näytä viesti
Mitkä ja mistä kiertokangenlaakerit kannattaa hankkia. Ja hintakin kiinnostaisi.
Punametalliset kannattaa laittaa ja itse ostin timop:ltä ja oiskohan hinta ollut 80€ jos en väärin muista. Voin laittaa hänen puhelinnumeron privalla jos kiinnostaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.12.2016, 11:48
karppa2:n Avatar
karppa2 karppa2 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 373
Perusasetus

Kiitos, laita vaan numeroa tuleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 04:43 (GMT +2).