![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Niin, suuri kauhuhan se olikin silloin ja tositarinoita oli vaikka kuinka, miten lukuisia autoja hajosi siihen 95E10 bensaan. Tiedä sitten, hajosiko ne kaikki silloin kerralla, kun ei sittemmin olekaan enää aiheesta kuulunut. Noihin epäkiinalaisiin omiin parikymmentä vuotta vanhoihin bensavehkeisiin tuota ihan menestyksellä tankkaillut.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin ihan nyt vaan aattelin kysyä jos joku tietäis. Oon vielä niin tuore Nissanin omistaja, etten tiedä onko niille jotain omaa foorumia. ![]() Edit: on näköjään Nissan-foorumi, siirryn asian kanssa sinne.
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 17.12.2016 08:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai ne nissanilla täysin eri autoa oo jenkkeihinkään tehny jossa viinapensaa on ollu iät ja ajat
|
|
||||
|
||||
![]()
Vastaan itse itselleni nyt kun olen perehtynyt uuden autoni mallimerkintöihin tarkemmin: 95 käy.
|
|||
|
|||
![]()
Saakohan ylimaalattua peltistä tyyppikilpeä putsattua millään luettavaan kuntoon, ilman että ne meistetyt numerot häviää?
|
||||
|
||||
![]()
Nitromorse?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jarruneste pehmittää myös maalin..
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |