Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.12.2016, 14:07
ruitti99 ruitti99 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.03.15
Sijainti: Jokela, Finland
Viestit: 14
Thumbs up

Avast ei herjaa enää.


Nyt ei Avast Internet Security herjaa enää, mulla ainakaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2016, 15:54
aleiden aleiden ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.03.12
Sijainti: Porvoo
Viestit: 40
Unhappy

Sitkeessä on.
Lähetin sähköpostilla omasta .gmail.com -osoitteesta kaverille (myös .gmail.com) linkin offipalstan yksittäiseen postaukseen, muotoa


bla bla bla

http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=1328235&postcount=11

bla bla

.. ja kohta gmaililta tuli bumerangi että lähettelen spämmiä koska on linkki epäilyttävään sivustoon. Missään ei ole linkkiä tai nappia josta voisi heti ilmoittaa eriävän mielipiteensä googlen päätöksestä blokata sähköpostini

-Anders L-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.12.2016, 18:54
Marso Marso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 195
Perusasetus

pari sekunttia sitten avasti chromella tökkäs, nyt pääsee taas sisään tänne.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2016, 22:04
RAF:n Avatar
RAF RAF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: Alapitkä,Sawo,Finland.
Viestit: 370
Post

Täälläkin nyt pelitää,eilen kun asensin avastin entisen lisenssin loputtua alkoi tuo offipalstan kieltoherjaus,muut simolin sivut pelas.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.12.2016, 00:38
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Thumbs up

Toimii taas.


Win 10 64bit Firefox 50.1.0
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.12.2016, 15:53
aleiden aleiden ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.03.12
Sijainti: Porvoo
Viestit: 40
Thumbs up

Pelaa taas.


offipalsta.com -linkit gmailissa lähtee myös.

/Anders.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.12.2016, 04:53
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

Ilmoitelkaapas jos vielä on estolistoilla niin hoidetaan
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.12.2016, 06:50
BJ700 BJ700 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 166
Perusasetus

McAfee intel security sanoo että High Risk ja logo muuttuu punaiseksi kun Offipalsta on auki.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.12.2016, 00:03
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Thumbs up

Kaikki OK.


F-Securella ei ongelmia...
Eikä Gmail.com:illa...
Win 10, 64bit, Firefox 50.1.0
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.12.2016, 06:41
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ700 Näytä viesti
McAfee intel security sanoo että High Risk ja logo muuttuu punaiseksi kun Offipalsta on auki.
Olin tuonne yhteydessä. Katsotaan kuinka nopeasti saavat tilanteen korjattua. Raportoihan jos/kun tilanne korjaantuu.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Navigaattori autoon(joka ilmoittaa kamerat) toto O/M/V Muut 3 01.09.2011 06:24
firefox 3.5.2 Jari Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 4 16.09.2009 08:41
putkenrypytin niin persiistä notta. Cental73 Tekniikka & Jutustelu 39 25.04.2009 10:58
Firefox sekoilee HeikkiH Chit-Chat 9 04.07.2005 21:10


Sivu luotu: 18:54 (GMT +2).