![]() |
|
|
|||||||
| Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Avast ei herjaa enää.Nyt ei Avast Internet Security herjaa enää, mulla ainakaan.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sitkeessä on.
Lähetin sähköpostilla omasta .gmail.com -osoitteesta kaverille (myös .gmail.com) linkin offipalstan yksittäiseen postaukseen, muotoa bla bla bla http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=1328235&postcount=11 bla bla .. ja kohta gmaililta tuli bumerangi että lähettelen spämmiä koska on linkki epäilyttävään sivustoon. Missään ei ole linkkiä tai nappia josta voisi heti ilmoittaa eriävän mielipiteensä googlen päätöksestä blokata sähköpostini ![]() -Anders L- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
pari sekunttia sitten avasti chromella tökkäs, nyt pääsee taas sisään tänne.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Täälläkin nyt pelitää,eilen kun asensin avastin entisen lisenssin loputtua alkoi tuo offipalstan kieltoherjaus,muut simolin sivut pelas.
|
|
#5
|
||||
|
||||
Toimii taas.
Win 10 64bit Firefox 50.1.0
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#6
|
|||
|
|||
Pelaa taas.
offipalsta.com -linkit gmailissa lähtee myös.
/Anders. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
McAfee intel security sanoo että High Risk ja logo muuttuu punaiseksi kun Offipalsta on auki.
|
|
#9
|
||||
|
||||
Kaikki OK.
F-Securella ei ongelmia...
Eikä Gmail.com:illa... ![]() Win 10, 64bit, Firefox 50.1.0
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Olin tuonne yhteydessä. Katsotaan kuinka nopeasti saavat tilanteen korjattua. Raportoihan jos/kun tilanne korjaantuu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Navigaattori autoon(joka ilmoittaa kamerat) | toto | O/M/V Muut | 3 | 01.09.2011 06:24 |
| firefox 3.5.2 | Jari | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 4 | 16.09.2009 08:41 |
| putkenrypytin niin persiistä notta. | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 25.04.2009 10:58 |
| Firefox sekoilee | HeikkiH | Chit-Chat | 9 | 04.07.2005 21:10 |