Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.12.2016, 13:33
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Ihmetyttää nämä Suomen aina vain nousevat verot ja hinnat.
Jos vähänkin pystyy ennakoimaan niin nykyään tilaan kaikki tavarat ulkomailta ja maksan verot sinne. Esimerkkinä vaikka moottoriöljyä tilasin, Motonetissä litrahinta 11.20€ (4litran pytty), Saksassa sama öljy hieman reilu 6€/litra kotiin kannettuna. No ei mulla ainakaan tarvi kahesti miettiä ja tilaan kerralla parin vuoden tarpeet.
Toinen esimerkki, nastarenkaat SUV (ihan merkkirenkaat, ei made in Russia) hinta Suomessa lähes tonnin (asennettuna 950€), Saksasta 650€ kotiin kannettuna, Venäjältä 350€ (asennettuna, siis tismalleen sama rengas). No ei mulla taaskaan tarvi miettiä ja hyvällä omallatunnolla kannan rahani muualle. Ja tätä listaa voisin jatkaa aika paljon.

Eli ei vituta (minulla kun on vapaus valita mistä ostan), mutta ihmetyttää vain koska nämä meidän päättäjät tajuaa tämän matematiikan, että antamalla kepin sijasta porkkanaa saadaan parempia tuloksia..

Ja väitän, että en ole ainoa joka näin tekee..

Sitte vielä kerrot puusilmälle ,(eli mulle) mistä noi kannattaa tilata

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55

Sivu luotu: 06:55 (GMT +2).