![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Missä mahtais olla vika kun ei lataa kylmänä? Eilen sain just uuden laturin paikalleen ja edelleen on semmonen vika että aamulla kun lyö auton tulille jännite laskee hiukan reiluun 12v(auto sammuksissa virrat pois 12.8v). noin minuutin kuluttua riippumatta onko käynyt tyhjäkäyntiä vai onko ollut enemmän kierroksia jännite nousee suoraan 12-->14.2 ja toimii sen jälkeen ihan normaalisti. Akut varmaan kunnossa kun aamulla näyttää 12.8v ja laturin herätettä mitattu jo moneen kertaan ja sinne tulee ihan normaalisti noin 12v.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eikös oo integroitu siihen laturi/alipainepumppu mötikkään?
Jos on on niin sitten tuli myös uus jännitteensäädin. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
En tiedä mitsun laturista kun niitäkin on erilaisia..
Mutta en kyllä olis vielä kovin huolissaan jos minuutissa lähtee lataamaan.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo kyllähän tolla toimeen tulee mut olis kiva tietää että mistä mahtaa johtua.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edit: tai sitten hehkupiirissä on liikaa kuormaa (maavuoto tai jotain). |
#7
|
|||
|
|||
![]() Egr solenoidin naksutus
Onko tietoa, miksi egr-solenoidi naksuttaa lähes koko ajan ärsyttävästi?
Autossa on egr paikoillaan ja toinen solenoidi pitää jatkuvaa raksutusta, hieman vaihdelleen kierrosten mukaan, joskus on hiljaa hetken, mutta sitten se taas alkaa... muuten toimii ok, eli ei savua eikä haise ja tehot on normaalit. Johtuuko se ko solenoidin rikkinäisyydestä vaiko jostain muusta tietääkö ken? Samalla rahalla toinen kysymys: missä pirussa on moottorin öljynpaineanturi? Öljyvalo ei pala virtojen päällelaiton yhteydessä ja polttimo on ok... pitäs löytää se liitin jostain... Kiitos kiitos
__________________
Mitsu L200 Club Cab 1999 2,5TD |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Öljynpaineanturi on suodattimen jalan alapuolella. Ala kautta pääsee käsiks. Motonetistä uus 5e. Itekkin vaihdoin just. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mites katsastus, eikö egrn poistaminen näy päästömittauksessa?
Mistä syystä vaihdot öljynpaineanturin, vuosiko vai oliko sama kun mulla,ettei öljyvalo pala koskaan vai mitä? Kun se on noin alhaalla,taitaa tulla öljyt pihalle kun sen vaihtaa?
__________________
Mitsu L200 Club Cab 1999 2,5TD |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosin tulee hylky jos katsuri huomaa että se on purettu pois. Mutta sen saa pois käytöstä pelkästään ottamalla piuhan irti. Anturin vaihdoin kun alko palaan ajossa satunnaisesti. Ei sieltä paljoo öljyä tuu jos on uus heti valmiina. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Okei kiitti. Onko ne molemmat vierekkäiset solenoidit siinä kuskinpuolen kulmassa egrään kuuluvia?
__________________
Mitsu L200 Club Cab 1999 2,5TD |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Kävin äsken mittaamassa ni samalla hetkellä kun hehkuilta häviää virta niin jännite nousee sinne +14 volttiin. Eli jälkihehkutuksen aikana vaan on jännite matala niinkuin paavojaelvis sanoi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Mitsubishi L200 -91 | veikkaaja | Maasturiprojektit | 8 | 28.01.2012 14:47 |
Mitsubishi L200 | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.03.2011 10:05 |
Myydään Mitsubishi L200 | JP80 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.09.2010 11:45 |
M:Mitsubishi L200 -04 4wd | isuzubj | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2007 16:38 |