![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Something happens in 90 miles per hour...All the sounds and engine wibrations are gone... You become as one with the engine... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Lokarin kaaresta pöyrän napaan mittaan ei rengastus vaikuta millään tavalla.
Et sanonut milloin muutokset on tehty ajoneuvolle. Nää kateellisten keksinnöt, yksityisen maahan tuonnin estämiseen, %-säännöt ja rengaskoko perseilyt on suht uusia keksintöjä. Ovat tulleet vasta joskus 90-luvun lopussa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
10 cm paksu pohjapanssari laatikon alle ja konttorille.
Soa nostaa aika reilusti. Siirrä riipukkeet ylempään paikkaan niin laskee alemmas. Eteen varsinkin ois hyvä laittaa riipukkeet jousien takapäähän. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Painoo kyytii ni eikös se oo siinä? Tai jousten muokkausta.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Silloin kun minä muutostin omani kattomitta oli 207cm ja kaari/napa 640mm.No tosin 33" alla eikä ole soa vaan reilusti korottavat jouset alla ja korinkorotus.Mikä siinä on muuttunut kun vaativat uuden muutoksen?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
3.2.4. Kokonaiskorkeuden mittaaminen Kun ajoneuvoa korotetaan alustamuutoksin tai koria runkoon nähden korottamalla, tulee muutoskatsastuksessa tarkistaa, ettei suurinta sallittua korkeusmuutoksen (renkaat+alustankorotus) raja-arvoa ylitetä. Mittaus suoritetaan tasaisella pinnalla maasta ajoneuvon korkeimpaan kohtaan pystysuorassa. Korkein kohta etsitään ajoneuvon korista pois luettuna esimerkiksi antennit ja kattotelineet. Mittauksessa ajoneuvon tulee olla kuormaamaton ja vaakatasossa. Eli ylimääräistä kuormaa ei saa olla. Tosin ei ne välttämättä sinne auton sisälle muutoskatsastuksessa katso... ![]() Itse vaihtaisin jo tuossa kohtaa konttoria, muutoin helpoin tapa lienee muutaman lehden irroittaminen jousipakoista. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eliotteessa lukee; Ajoneuvoa korotettu asentamalla akselin ja jousen väliin 77m korotuspala ja ei mitään mainintaa SOAsta. Ja kyseessä siis hj61. Tuo teksti on väärin kirjotettu vuanna 2007 ja oliko Kemissä.
Tosiaan ainut vaihtoehto on puottaa yhet latit pois jousista,nyt on 6 lehtiset pakat paikallaan mut etupakat on jo suorat tai lähes väärin päin... Mites kun se katsuri haluaa laskee sen korkeuden niistä 205 renkaista... eikö siihen vakio korkeuteen pitäs lisätä se 205 ja 7.50 erotus,jota on käytetty verrokkirenkaana kun nuo 35 leimasin..?
__________________
Something happens in 90 miles per hour...All the sounds and engine wibrations are gone... You become as one with the engine... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos on vakiojouset ja liian vähän lateja, sekään ei mene läpi!
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
No jos ne 35" renkaat on jo otteessa, niin ei niiden sieltä pitäisi poistua, vaikka sen auton veisi sitten alustan mittaukseen 205r16 renkailla?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Niin, voihan sen jousituksen muuttaa joskus takaisin normaaliksikin, silloin taas 35" käy?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hoojiin ovia | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.06.2013 22:40 |
Myydään Hoojiin peltejä | AKNE_1200 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.02.2013 14:59 |
hoojiin historia | hunter x | Chit-Chat | 4 | 08.11.2009 17:06 |
HOOJIIN OSIA | taxari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.02.2007 17:18 |
Hoojiin vinssi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.07.2006 22:55 |