![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Aurausta on koitettu 0 - 3 mutta ei mitään vaikutusta.En tiedä pitäiskö olla vielä enemmän ? Casteria vähän lisätty mutta ei sekään auttanut. Olisko sitten se renkaan leveys kun sen tekee.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Puslat ja muut kunnossa. Ohjausiskari ja vakaajan kumit tuli vaihdettu,ei muutosta.
Veto päällä tuntuis menevän paremmin . |
|
|
|||
|
|||
|
Vanteen ET ja renkaan leveys varmasti vaikuttaa mutta ihmetyttää kun porukka kehuu näitä että kulkevat "kuin juna" tiellä.
Ei mulla vaan... Ei nyt mitään mahdottomia vetelyjä ole mutta niin että melkein kokoajan saa ohjata johonkinpäin. Alla nyt 10x15" ET-35 35/12.5/15 Viimeksi muokannut Mika_T : 28.11.2016 21:39 |
|
|
|||
|
|||
|
Sitä minäkin ihmettelen.
Renkaat 305/70-16 ja vanteet 8x16 -10 et. Alkuperäisillä ns.sirkkelirenkailla sen muutan reissun kun ajelin niin tuntus niilläkin se ohjaus olevan aika herkkä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei se hodari mulla ainakaan ole mennyt kuin juna koskaan. Vaikka kaikki rojut alustassa on ollut uutta. 285 75 renkailla jotka oli melko olkavat niin veteli urissa aikalailla. 265 75 rattailla ja orkkis aluvanteilla parani. Nyt tuohon projektiin tulossa duratracit 285 leveydellä ja +20 offsetillä. Saas nähdä miten toimii.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tulkitsenko nyt oikein tuon taulukon. Eli jos nesteen lämpö on 20C tai alle niin hehkut on päällä 120 s. Ja tällöin hehkun merkkivalo palaa mittaristossa 1 sekunnin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jälkihehku näyttäs olevan tuon 120s. päällä jos moottorin lämpö on 20c tai alle.
Noin minä ainakin tuota tulkitten. Tiä sitten ![]() Onko hodarissa se jälkihehku täydellä teholla? kuskinpuolella lasinpesurisäiliön vieressä on kaksi isohkoa relettä ja ainakin toisessa lukee "glow plug relay" (musta) ja siitä on mulla johdot irti ja kyllä tuo hehkuttaa kuitenkin. Se viereinen samankokoinen rele (metallin värinen) naksahtaa kyllä hehkutettaessa. Liekkö juuri tuo jälkihehkurele otettu irti. |
|
|
||||
|
||||
|
Testasin nyt tuon hehkun ja se hehkuttaa hehkutulpilla ja imusarja hehkulla sen 2min jos lämpö alle 20c. Hehkutulpat otti virtaa 28A.
Epäilin aluksi voiko se noin kauan hehkutella mutta näyttää se sen tekevän ja tuo taulukko vahvistaa asian |
|
|
|||
|
|||
|
Eikö se imusarjassa oleva mötikkä ole jonkunlainen vastus. Kun siirtyy jälkihehkuun menee virta sen läpi ja tulpat ei sen jälkeen hehkuta täysillä.?
Tähän tulokseen minä olen tullut .Voi olla että olen väärässä . Jälkihehkurele on siinä vasemalla lokasuojan aukossa,päärele vasemman akun takana alhaalla. Olen laittanut jälkihehkuun erillisen kytkimen millä sen saa pois ja päälle . Säästää akkuja aika paljon kun lyhkäsiä matkoja ajelee. Taitaa olla starttirele se toinen siellä lokasuojan aukossa. Viimeksi muokannut BENJAMIN : 13.12.2016 22:33 |
|
|
|||
|
|||
Vilkku ongelma
Löytyykö täältä tietäjää vilkkujen sielunelämästä.
Vilkkuissa mielenkiintoinen ominaisuus. Vilkut toimii viiksestä jos hätävilkku kytkin on päällä. Vasen Vilkku toimii normaali nopeudella. Mutta oikean puolen vilkkussa rele napsuttaa tuplanopeudella. Jos hätävilkku kytkimen painaa pois päältä, niin silloin ei toimi Vilkut ollenkaan. Ja hätävilkut eivät toimi muutenkaan. Sähkökuvan mukaan hätävilkun kytkimelle pitäisi tulla virtaa kahdesta piuhasta. Vihreä valkoisella viivalla ja vihreä oranssilla viivalla. Molempien pitäisi tulla oman sulakkeen läpi kuvan läpi. Mutta kaikki sulakkeet on ehjiä. Ja omasta sulake taulusta en löydä kuin vihreä valkoisen piuhan. Nyt on sopivan haastavaa jälleen. Vilkut kun saisi toimimaan niin alkaisi auto olemaan taas nipussa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |