Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.11.2016, 14:05
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Wink

Minä en nuorena miehenä tarvinnut muuta apuvälineitä hurmaamiseen kuin oman huippuunsa trimmatun spartalaisen kehon ja poliitikon puhetaidot.

Vanha 27.11.2016, 17:59
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 Näytä viesti
Minä en nuorena miehenä tarvinnut muuta apuvälineitä hurmaamiseen kuin oman huippuunsa trimmatun spartalaisen kehon ja poliitikon puhetaidot.
Olisit nähnyt ysikytluvulla kun teinitytöt säpisi kotikaupungin yössä, kun jyristelin Pillu-Corollalla liikennevaloihin 2,5" Simonssi paukkuen ja subbarit jytisten, mieto vaniljakuusen ja Nortin tuoksu avoinaisesta ikkunasta leijaillen. Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
...se pettymys niiden naamalla, kun kuljettaja olikin nainen.
Nyt kun ajelen arvokkaasti Land Cruiserilla, niin kyllä miehet huomioi. Varsinkin vanhemmat herrat hymyilee ja tuijottaa. Jotkut nostaa hattuakin.
Itse kun on tällainen lahjaton että tarvii apuvälineitä jallittamiseen, niin kyllä Toyotaan voi luottaa niin mies- kuin naisasioissakin.

Vastaa lainaten
Vanha 27.11.2016, 18:45
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Olisit nähnyt ysikytluvulla kun teinitytöt säpisi kotikaupungin yössä, kun jyristelin Pillu-Corollalla liikennevaloihin 2,5" Simonssi paukkuen ja subbarit jytisten, mieto vaniljakuusen ja Nortin tuoksu avoinaisesta ikkunasta leijaillen. Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
Nyt kun ajelen arvokkaasti Land Cruiserilla, niin kyllä miehet huomioi. Varsinkin vanhemmat herrat hymyilee ja tuijottaa. Jotkut nostaa hattuakin.
Itse kun on tällainen lahjaton että tarvii apuvälineitä jallittamiseen, niin kyllä Toyotaan voi luottaa niin mies- kuin naisasioissakin.

Hmmm... Pittääkö tästä nyt vettää johtopiätös jot miunkii tarvis hankkia tojota (taas)...
Miepä ko en vuan niihe tojotie kans kovinkaa hyväst toimee tullu, nii auttaskohan se jos mie hommaisin mersun? Niist mie tykkäsin
Vanha 07.01.2017, 17:37
f250 f250 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 12.03.06
Sijainti: Finland.
Talking

Jenkillä ajava nainen saa ainakin itseni kiipeämään kyytiin
Vastaa lainaten
Vanha 07.01.2017, 17:58
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
Hmmm... Pittääkö tästä nyt vettää johtopiätös jot miunkii tarvis hankkia tojota (taas)...
Miepä ko en vuan niihe tojotie kans kovinkaa hyväst toimee tullu, nii auttaskohan se jos mie hommaisin mersun? Niist mie tykkäsin
Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa
Vastaa lainaten
Vanha 07.01.2017, 18:58
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa

Minuun on sattumoisin jo lapsuudessa asettunut pyhä viha Mersuja kohtaan.
Meillä oli sellainen pystylamppumersu ja minulla oli joka torstai Ritvan Kerho. Ja sitten torstaisin kävi aina niin, että äiti starttasi Mersua ja kiroili ja manasi sekä auton että iskän alimpaan helvettiin.
Ja mie makasin takapenkillä ja itkin ja karjuin, kun mie halusin Ritvan Kerhoon ja saatana ikinä sinne ei päässy, kun ei se paska Mersu käynnistyny.
Ja joo todellaki minulla oli sellainen iso pyöreä karvahattu (jossa oli häntä) päässä, sekä tosi muhkea paskanruskea toppapuku. Joten ymmärrättekste yhtään, että mie en todellakaan pijä Mersuja minään! Perkeles.
Nii joo ja siitä meijän toisesta mersusta oli takaovet sidottu paalinarulla ovenkahvoista yhteen, kun ne ei muuten pysynyt kiinni.
Että ei sille nyt valitettavasti mitään voi, kun vaurio on tapahtunut jo kaukana lapsuudessa.

Vastaa lainaten
Vanha 10.01.2017, 06:57
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti

Minuun on sattumoisin jo lapsuudessa asettunut pyhä viha Mersuja kohtaan.
Meillä oli sellainen pystylamppumersu ja minulla oli joka torstai Ritvan Kerho. Ja sitten torstaisin kävi aina niin, että äiti starttasi Mersua ja kiroili ja manasi sekä auton että iskän alimpaan helvettiin.
Ja mie makasin takapenkillä ja itkin ja karjuin, kun mie halusin Ritvan Kerhoon ja saatana ikinä sinne ei päässy, kun ei se paska Mersu käynnistyny.
Ja joo todellaki minulla oli sellainen iso pyöreä karvahattu (jossa oli häntä) päässä, sekä tosi muhkea paskanruskea toppapuku. Joten ymmärrättekste yhtään, että mie en todellakaan pijä Mersuja minään! Perkeles.
Nii joo ja siitä meijän toisesta mersusta oli takaovet sidottu paalinarulla ovenkahvoista yhteen, kun ne ei muuten pysynyt kiinni.
Että ei sille nyt valitettavasti mitään voi, kun vaurio on tapahtunut jo kaukana lapsuudessa.
Kaikki Mersut on mulle manne-lavetteja. Mä oon saanu kotikasvatuksena vihan mersuja kohtaan. No kai ne ihan hyviä on vaikka itä-autoja ovatkin.
Vanha 10.01.2017, 20:27
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Elkääs morkatko!
Vastaa lainaten
Vanha 07.01.2017, 20:41
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti

Ei hittolaine! Kuuleha sie uot ny ihan viärässä. Miu mersuis tarkeni aina iliman turkkiloita vuan tojotassaha ei.
Vaikka eipä miulla koskaa ole turkkia ollunna, että ei senpuoleen...

On se mahotonta meininkiä tämmöne, ko ei sitä tiiä jot onkosta se ny sitte millane pirssi oltava et kelepais

Ja perkei kuuleha - merssuille o juteltava nätisti. Sillee siliteltävä ja taputeltava ja kehuttava jot oot sie hyvä auto, ni sillee ne toimii. Kirroilemalla net lakkaa toimimasta
Vanha 07.01.2017, 23:55
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Lainaus:
Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
Olen kokenu tämän saman liikkuessani oman häijyn ex Dodge Darttini -75 kanssa. Näki säärtä ja kaikkee vaikkei edes ois halunnu. Ja ne ilmeet oli todellaki näkemise arvosia ku ei ollu rinssi ratsulla.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29

Sivu luotu: 00:48 (GMT +2).