![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Meemi siis tarkoittaa netissä leviävää "lentävää lausetta". Joku sanoo vahingossa/tahallaan jotain tyhmää/kivaa ja joku siihen sitten tarttuu ja niin se lähtee leviämään. Meemi voi myös olla netissä kiertävä kuvajuttu, joka onkin ehkä tutumpi käsite meemille, mutta yhtälailla meemi on vähän kuin James Potkukelkan legendaarinen "aa-puu-va" 80-lukulaisen peruskoulun ala-asteen pihalla - yksi aloittaa, kaikki toistaa. Nykyisin ne meemit vaan leviää netin välityksellä. "Joo elikkäs" lähti elämään omaa elämäänsä keskustelufoorumeilla, mutta siitähän se on lähtöisin, että joku ehkä murretarkoituksessa, ehkä kielellistä taitamattomuuttaan aloitti sillä lauseensa. Loppu on historiaa. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mikä pistää ihmisen kirjoittamaan renkaiden myynti-ilmoitukseen "renkaat täysin ehjät, ei paikkailtu" ja kuitenkin renkaita noutaessa ilmenee että yhdessä kumissa on jopa kaksi paikkaa, vituttaa tommoset! (Ei palstalla vaan nettivaraosassa)
|
|
|||
|
|||
![]()
Vielä pieni knoppitieto meemistä. Sana lähtöisin Richard Dawkinsin kirjasta Geenin itsekkyys vuodelta 1976.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Geenin_itsekkyys |
|
||||
|
||||
![]() Ihan totta.
Aikuisten oikeesti....
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
Melkee vituttaa, kun laitat auton myyntiin ja laitat ilmoitukseen ei vaihtoa!
Jo heti tarjotaan sitikkaa vaihdossa... Onko se ilmoituksen lukeminen noin vaikeaa vai luuleeko ihmiset että olen niin sairas että haluan ranskalaisen vaihdossa?! ![]()
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No todellakin oli, mutta ei nyt puhuta siitä.
![]() ![]() Mua ihmetyttää eli lähes vituttaa, kun ei täälläpäin ihmiset osaa käyttää pitkiä ajovaloja. Voisin nyt luetella tähän lukuisia eri esimerkkejä niiden väärinkäytöstä, mutta tyydyn vaan toteamaan, että voihan pee. Ei JiiPee mutta joku muu pee.
|
||||
|
||||
![]()
Ihmetyttää nämä Suomen aina vain nousevat verot ja hinnat.
Jos vähänkin pystyy ennakoimaan niin nykyään tilaan kaikki tavarat ulkomailta ja maksan verot sinne. Esimerkkinä vaikka moottoriöljyä tilasin, Motonetissä litrahinta 11.20€ (4litran pytty), Saksassa sama öljy hieman reilu 6€/litra kotiin kannettuna. No ei mulla ainakaan tarvi kahesti miettiä ja tilaan kerralla parin vuoden tarpeet. Toinen esimerkki, nastarenkaat SUV (ihan merkkirenkaat, ei made in Russia) hinta Suomessa lähes tonnin (asennettuna 950€), Saksasta 650€ kotiin kannettuna, Venäjältä 350€ (asennettuna, siis tismalleen sama rengas). No ei mulla taaskaan tarvi miettiä ja hyvällä omallatunnolla kannan rahani muualle. Ja tätä listaa voisin jatkaa aika paljon. Eli ei vituta (minulla kun on vapaus valita mistä ostan), mutta ihmetyttää vain koska nämä meidän päättäjät tajuaa tämän matematiikan, että antamalla kepin sijasta porkkanaa saadaan parempia tuloksia.. Ja väitän, että en ole ainoa joka näin tekee.. |
|
|||
|
|||
![]()
Viime viikolla tilasin saksasta tavaraa neljällä tonnilla. Suomessa ois ollu pari tonnia enemmän.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitte vielä kerrot puusilmälle ,(eli mulle) mistä noi kannattaa tilata |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 07.12.2012 12:46 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
pajeron kardaani ihmetyttää... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.08.2009 17:55 |