![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Humoristinen kevennysOstin vastikään L200:n, en ole aiemmin Mitsuja omistanut, Jeeppi ja Rav on ollut. Auto on 1999 ja mittarissa liki puoli miljoonaa, joten pientä laittoa on tullut harrastettua ja tänä aamuna aattelin, että mittaristossa kun ei tuo lyhyiden valojen vihreä merkkivalo pala, niin otetaanpa asiasta selvää. Polttimo varmaan palanut... 30min myöhemmin istun autossa mittaristo sylissä irti ja mietin, jotta mikäs näistä se ajovalojen merkkivalo onkaan ja otetaan sitten ohjekirja kätöseen. Useampaan kertaan luettuani mittariston ja valojen osuuden näyttää siltä, ettei ko kulkineessä olekaan kaikissa muissa autoissani ollutta vihreää ajovalojen merkkivaloa, pitkille kyllä on ![]() Idiootti olo ja eikun kaikki takasin kiinni. Tämä tarina huipentuu nyt sillä, että joku teistä kertoo, että siinä itse asiassa on se merkkivalo ja sitten otetaan taas paneelit irti... Päivänjatkot.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Katoitko ees lampulla mittariston läpi mitä merkkivaloja sieltä löytyy? Tiiä vaikka puuttuisi vain polttimo sieltä
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei kannata etsiä, ei sellaista ole. Siis merkkivaloa ajovaloille... =D
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo ei oo mullakaan mitään ajovalojen merkkivaloa muutakun pitkissä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Toinen samanlainen - raitisilmasuodatin kadoksissa
Hm onko raitisilmasuodattimen kanssa sama juttu,
eli sitäkään ei ole? Otin hanskalokeron pois ja tsiigailin lampun kanssa perinteiset paikat, eikä näy suodatinta ei. Missä se mahtaa olla jos on ollenkaan? Autossa ei ole ilmastointia. Kiitoksia.
__________________
Mitsu L200 Club Cab 1999 2,5TD |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joissain on, joissain ei. Omassa 03:sessa ei ainakaan oo. Siellä hanskalokeron takana on jos on.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lämmöt
Taas noviisilla asiaa, kun en ole ennen dieseliä, saati sitten näin vanhaa omistanut, niin on konsultaatiotarvetta:
Lämmöt nousee tosi hitaasti. Taajama-köröttelyssä tai tyhjäkäynnillä ei käytännössä nouse edes mittarialueelle, maantiellä jos ajaa 10min 80km/h, nousee lämpömittari normaaliin, eli puoliväliin, mutta heti, kun tulee taajamaan, putoaa tosi nopsaan taas tonne alaviivan alapuolelle jopa. Pientä eloa siellä alaviivan puolin ja toisin. Kabiiniin ei myöskään tule erityisen kuumaa ilmaa, lämpenee, mutta huonosti. Maantiellä luonnollisesti sitten paremmin tulee sisällekin lämmintä. Sekalaisen ajon jälkeen alavesiletku käytännössä kylmä, ylävesiletku melko lämmin. Mietin, että jos termostaatti ois jumissa auki, pitäshän alavesiletkun olla lämmin ja jos se ois kiinni jumissa, kait ne lämmöt nousis sitten haitaksi asti. Oisko termari kuitenkin tässä syyllinen jotenkin välitilajumillaan, vai onko nämä autot tällaisia? Pahvia ei ole syylärin edessä ja syyläri on alle 2v vanha ja nestettä on tarpeeksi. Pitäskö näissä olla pahvi näillä nollakeleillä jo? Ajatuksia?
__________________
Mitsu L200 Club Cab 1999 2,5TD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5059 | 22.09.2025 13:58 |
Mitsubishi L200 -91 | veikkaaja | Maasturiprojektit | 8 | 28.01.2012 14:47 |
Mitsubishi L200 | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.03.2011 10:05 |
Myydään Mitsubishi L200 | JP80 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.09.2010 11:45 |
M:Mitsubishi L200 -04 4wd | isuzubj | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2007 16:38 |