![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kuumana:
Idle ehkä joku 1,4kg/cm2 / 20psi Ja 3000RMP ehkä jossain 4,2kg/cm2 / 60psi Speksihän sanoo että "normaali lämpö" ja: - Idle 0,3 kg/cm2 / 4,3psi tai enemmän - 3000 RPM 2,5-6kg/cm2 / 36-85psi Eli kuumana on spekseissä, mutta kylmänä tuota painetta näyttää tulevan rajattomasti kierrosten mukaan. Myös kesällä joutuu lähteen liikkeelle tosi varovaisesti ettei pullauta öljyjä pihalle öjynsuodattimen tiivisteen välistä.... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2l2-t pölläyttää kylmänä.. | Viku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.12.2009 12:24 |
| RJ:n nykiminen kylmänä | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.06.2009 22:28 |
| patrolli kylmänä | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.05.2008 22:38 |
| HJ60 sähkövikaa kylmänä? | IVP4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.07.2007 16:07 |
| Patrol savuttaa kylmänä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2006 12:12 | |