Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Mikä tän sylkkyvaijerihässäkän idis on? En hätäisellä pläräämisellä löytäny tästä asiaa. Miks ei vaan keppiä suoraan askin sisään niiku ennenki?
|
Siis idea lähti siitä kun tutustuin aiheeseen sekventiaalivaihteisto. Aloin miettiä olisiko moinen mahdollista toteuttaa maasturin lootaan. Sitten joku taas sano, että ei ole pokkaa tai jotain muuta vastaavaa

Toinen mikä vaikutti oli, että kun laitoin kuppipenkin kapiiniin, meni melkoisen hankalaksi vaihtaa vaihteita. Salaa haaveilen ideasta käydä 1/4 maililla ja silloin pitäs vaihteiden vaihtamisen mennä melko joutuin, niin se, että saa 2-vaihteen jälkeen kurotella keppiin ei oikein toiminut tässä yhtälössä. Samalla tulee kokeiltua hiukan tuota ohjelmointia, kun ei oikein ole siitä kokemusta ja oisi mukava hallita kaikkia auton sähköjä semmosella reippaan luottokortin kokoisella piirilevyllä. Nykyään kun ei tuo tekniikka ole enää niin vikaherkkää

Toki varmuudeksi tulee mahdollisuus siirtyä suoraan lennosta askissa takaisin perinteiseen keppiin
Sinulle minuklla oisikin Matti kysymys tuosta kabiinin jakavasta väliseinästä, joka pitää rakennella. Haluaisin seinän olevan läpinäkyvä, niin käykö tavan pleksi katsastusmielessä? Takapaksissa kun on tankit, akut ym, niin sama lyödä koko takatila erilliseksi osastoksi.