![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Rastit tulee ainakin ozille, garmin/mapsource, rodeodrive,gpx. Jos jotain muita muotoja tarvitsee, niin tänne viestiä.
Viimeksi muokannut vk4wd : 08.10.2016 19:06 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Locus käyttää muistaakseni GPX tiedostomuotoa.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
GPX kelpais meille. Jos ei satu olemaan niin koitetaan tehdä ite.
Petelle pakko kyllä sanoa, että et sä siinä kaatopaikalla mitään vinssiä olis kuitenkaan käyttäny. Ei siellä sivulla tainnu olla yhtään puutakaan mistä ois ollu kiva vinssata.
__________________
Vannepaja Offroad Team |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Olihan siel puita. Kylläkin niin pirun kaukana, ettei ketään jaksanu naruu sinne asti vetää.
|
|
#5
|
|||
|
|||
gps
https://www.gpsbabel.org/
tuolta ilmainen ohjelma ,jolla saa muuttettua haluamaansa tiedosto muotoon.
__________________
www.facebook.com/TeamTostanoin |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ilmoittauduttu veteraanisarjaan. Missä on parhaat telttapaikat maastossa
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ilmottauduttu pikkuluokkaan
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Salon Seudun Off Road Ry |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Montenegro off road for fun 18.8.2012, MUISTA ILMOITTAUTUA | arska4x4 | Tapahtumat | 80 | 27.08.2012 22:53 |
| Ostettu saa poistaa. | mersuana | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.01.2012 22:32 |
| Myydään ** SAA POISTAA ** | FabiX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2009 22:22 |
| Myydään / Vaihdetaan saa poistaa | KepesJokke | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.09.2009 18:11 |
| Saa Poistaa | joope | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.07.2007 12:19 |