![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Sitähän tää kaikki on......Että mistään mitään tietämättömiä mustia tai värivammasia on viety kun pässiä narussa.... jonkun vähän enemmän tietävän mustan tai värivammasen toimesta....... jo vuosituhannen..... ![]() Sviddu että ne on lojaalista porukkaa...... ![]() Menee miinakentälle tai lentokentälle liivit päällä.... , jos käsketään .Ja kaikki tää on tosi kaukana rakkauvest.... ja normaalista elämästä.
|