Juu, renkaat pitäisi olla samanlaiset halkaisijaltaan, eli myös rengaspaineet olla samat molemminpuolin.
Suoraan ajaessa ei pitäisi naputtaa, se on merkki siitä että lukko raksuttaa hampaiden yli, eli että vasemman ja oikean puolen välillä on pyörintänopeusero. Tämä siis olettaen että ääni on vastaava kalkatus mitä lukko pitää mutkassa rullatessa/ pintakaasulla.
Tarkastithan rakotulkkien kanssa että lukon välykset on spelsien sisällä? Sulla on varmasti oikeantyyppinen lukko (eli kitkamurikkaan tarkoitettu), ja varmasti oikein kasattu? Kuten täällä jo aiemminkin mainittiin, niin akseliputken pitää myös olla suora, ja hammasvälys oikeassa säädössä. Se että purkaa perän ja kasaa samoinpäin ei tarkoita että välys on oikea..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|