![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Itelleen pitää kuulemma osata nauraa, niin naurakaa nyt tekii sit mulle. Kotitalouden tuotepakkauksissa (esim. hammastahna, suihkusaippua) kun on aina se korkin kuva ja sitte 12M, 24M, jne...se on vääntyny mun päässä jotenkin silleen M12, M24. Oon sitte kaikki nää vuodet miettiny et miks se kierrekoko on niin tärkee asia jossain hammastahnatuubin kyljessä ja oon ruuvaillu niitä korkkeja auki ja pähkäillyt, et kun ei täs saatana oo mitään järkee, meneeköhän näis muovituubeissa toi kierrekoko jotenkii eri tavalla kun siis M6 ja ei saatana tää ny mikään kutosen jenga ole. ![]() Mut siis se merkintä tarkoittaakin säilyvyyttä avattuna, esim. 6 MONTHS, jne. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ei saatana. Onneks en oo ihmetelly kellekään ääneen. Olis taas saanu kärsiä ja hävetä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Katoppa niitä nykysiä kuvia niistä purkeista nyt niissä on selvästi se kansi auki eikä kuten ennen et oli neliö ja vinoviiva siinä päällä, ite luulin et se on joku valmistajan logo kuten M3 et se tuubin valmistaja lätkäsee oman logonsa siihen tuubiin M3 M12 M24 jne kuten myytinmurtajat on M5-industries
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
Herra 17v kyseli tänään miksen jää skotteihin vapaaviikoiksi?? Arvelin että nyt oli joku natsi-faijaan kyrpiintyneen nuoren miehen tilitys, joutunut tässä vähän arvostelemaan nuorison touhuja. Tai oikeammin niiden puutetta...
"Eiku sitä vaan et sä et saa laiskotella täällä kotona ollenkaan, eiks siellä skoteissa vois laiskotella aina koko vapaaviikon??" Ihan hyvä pointti. ![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Kusetin... https://youtu.be/KhNwKO4tDdA?t=2m21s Ei olis niin vakavaa jos olis enempi vastaavia laitteita
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juippi vedätti mua taas.
Olin illalla vaihtelemassa renkaita (ei talvisellaisia) ja juippi ilmestyi kyliltä kaverinsa kanssa mopolla, reikänauhaa kävivät hakemassa johonkin pikakorjaukseen. Häipyivät siitä sitten, oletin että molemmat lähtivät vielä kylälle kun talon päädystä ei näe portille... Rengassavotta valmistui ja olin lähdössä ajamaan pikku lenkin ettei frouvan tarvi aamulla lähteä pari vuotta seisseillä pyörillä kylmiltään, ja laitoin juipille viestin että nyt on tilaisuus saada kyyti kotiin. Erikseen ei tulla hakemaan. (on nääs korttinsa hyllyllä) Minä "nyt on elämäsi tilaisuus saada kyyti, myöhemmin ei tulla" Juippi "ai nyt heti?" Minä "niin, lähden nyt" Juippi "mistä tuut hakemaan?" Minä "no missä olet?" (kirosin jo mielessäni et mikä siinä on vaikeeta hoitaa asia yhdellä viestillä) Juippi "huoneessa" ![]() Prkl, siellä se istu jalat pöydällä hekottelemassa natsi-faijalle. ![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]() Aika vipeltäjä.... !
Kävelemään oppinut kummipoikamme...
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|||
|
|||
![]() Ens kesänä tarttee jo gepsi liivit päälle, silmä välttää niin kilometri on jo menty osaamatta takaisin lainkaan ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |