Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 24.09.2016, 08:56
H0nda H0nda ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.16
Sijainti: salo
Viestit: 38
Perusasetus

Kansipahvihan tohon on vaihdettu 270tkm ajettuna ja nyt on 290tkm mittarissa ni ei viittis koko kantta uusia jos on 20tkm sitten laitettu.

Syy tohon nopeeseen kansipahvin hajoomiseen on varmaan jumiutuneet turbon siivet jotka sain sain jo liikkeelle. Oli yli 2 bar ahdot kun siivet jumissa ja muuten vakio niin pakopaineet varmaan aika kovat.

Noita tiivisteitä kun on massa ja alumiinitiivistettä ja eri paksusia niin mistä tietää minkä sinne tyrkkää?

Mistä ylipäätään kannattaa tilata pultit ja tiivisteet.?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5059 22.09.2025 13:58
Mitsubishi L200 -91 veikkaaja Maasturiprojektit 8 28.01.2012 14:47
Mitsubishi L200 Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2011 10:05
Myydään Mitsubishi L200 JP80 O/M/V Ajoneuvot 1 14.09.2010 11:45
M:Mitsubishi L200 -04 4wd isuzubj O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2007 16:38


Sivu luotu: 21:23 (GMT +2).