![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() hiluvitkutin alkaa olla lähellä totuutta! Pitkään jo hiljaa mielessäni hämmästellyt, että ollaanko me suomalaisetkin näin saatanan tyhmiä, että kun ruoka on tuotettu jossain muualla kuin omien silmien alla, niin kaikki menee läpi ja on niiiiin hyvää, kunhan joku on vain uskottavasti näin uskotellut. Asia tuntuu vielä jotenkin korostuvan, mitä enempi asian puolesta vouhottava on itse erkaantunut maanviljelystä…se kun nämä eu määräykset vedetään aina pöytään, että "ei ne siellä etelässä voi värkätä myrkkyjen ja hormoonien kanssa, kun eeuuu kieltää" ….joo kieltää kyllä, mutta tahtoo vaan olla vähän joka maalla omat kansalliset torjunta ja lääkeaine tasot, ja kun otetaan viidettäsadatta vuotta samasta ravasta kahta satoa vuodessa, alkaa olla tautien määrä sitä luokkaa, että siitä ei ilman raskaita tautitorjuntoja selvitä ja heillä onkin sitten maakohtaiset suositusten mukaiset käyttömäärät aivan eri potenssissa kuin esim. Suomessa, mutta ovat rajojen sallimissa määrissä pakkausselosteissa yms. todisteluissa ![]() Suomessa taas valvova taho on erityisen kunnostautunut toimissaan, että täällä kyllä käyttömäärät pysyy väkisin järkevissä rajoissa ja jopa alle, koska sanktiot on tuntuvat ja toisaalta täällä pohjolan korvessa ollaan vielä toistaiseksi pakkasen suomassa turvassa, joka meleko tehokkaasti hävittää etelän vetelien taudit ja vitsaukset…mutta täällä vaan ei makseta tästä puhtaasti tuotetusta sitä, mitä sen tuottaminen täällä maksaa (yksi huono sato vuodessa vrt. esim. ranskan kahteen myrkkysatoon vuodessa). Nytkin tänä syksynä poljettiin parin nimeltä mainitsemattoman ketjun toimesta viljan hinnat alas (esim. ohrasta sai karvan päälle 80€ / tonnilta, joka kyllä sellainen hinta, että kaikki jotka vain pystyy, jemmaa jyvänsä jonnekkin odottelemaan parempia aikoja ja vertailuksi…3-4v takaperin samasta kamasta sai yli 170€ / tonni) ja samalla sitten samoille kiristäjäketjuille syntynyt vaje korvataan tuontikamalla euroopasta….Järkeä??? Tuohon paskan puhdistamiseen ![]() ![]() ![]() ….Vai oliko tämä unta? ![]()
Viimeksi muokannut piippu : 22.09.2016 00:09 |
|
||||
|
||||
![]()
Niinku piippu sanoi, mitä kauemmas erkaannutaan ruuan alkulähteiltä, sitä huonommaksi käsitykset menevät.
Just luin maaseudun tulevaisuutta: Eläinoikeuspuolue haluaa eläimet juridisiksi henkilöiksi Ei saatana. Kasvissyöjät haluaa kohta naimisiin jonkun elukan kanssa. Ja syövät sitte jotain saatanan ulkomailta tuotua luomu itua samalta lautaselta. Pitäs lähtee tuota paskaa ajamaan...☺ |
|
||||
|
||||
![]()
Just juttelin paikallisen maajussin kanssa. Kerto että muissa maissa käytetään rouduppia viikkoa ennen korjuuta. Eiköhän jokainen "leipäyhtiö" osta viljansa ulkomailta, mistä halvemmalla saa.
Jokapuolelta siis saadaan näitä myrkkyjä, vaik ei haluttais. |
|
||||
|
||||
![]()
Tililtä mystisesti kadonnut raha
![]() Pankki ei ole ottanut mitään suoraveloitus juttua tai muutakaan ja itse en ole kyseistä summaa maksanut ![]() Saaja joku oikeusministeriö ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa tuo selvittää. Mulle palauttivat juuri 260E, kun olivat vahingossa minun tililtä ottaneet (tilinumero väärin tai joku muu sekaannus).
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko sulla tiedossa jotain haastejuttuja, sakkoja tai perintätapauksia ?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyl tuokin selkis jo et kuka rahat oli käyttäny
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Rakas ystäväni rotta ryömi kolostaan laskun muodossa lähetti laskun mun omasta lavasta jonka luulee omistavansa,Laskun sisältö.Lasku yhteisen lavamme korjauksesta 3000e,Sähkönkulutus,Materiaaliaineet,Hallinvuokra sekä työkulut yht.1500e.Käväisin poliiseita jututtamassa lavan omistus-suhteesta koska lava on ollut mulla yli 10v.Nyt pitäisi olla dokumentti siitä että lava on minun eli kuitti tosin olisko helpompaa rotan esittää todistusaineistonsa koska ja miten se on hänelle päätynyt,Vasta vuorosta lähetin laskun koko tämänvuoden töistä ja tarvikkeista tammi-heinäkuu lasku on viisi numeroinen saapa nähä minkä reaktion tämä saa aikaan poliisi kyllä sanoi että varmaan rupeaa rettelöimään mutta älä tee mitään itse vaan 112 hoitaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Miten voi olla näi saamarin vaikea motivoitua yhtikäs mihinkään?
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tai sitten ei vaan ole tarpeeksi kannustinta.
vituttaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |