![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No niin, kun ootte nyt itseänne puolustanut, niin voisitte ruveta pohtimaan otsikon mukaista kysymystä. Tai sitten ette ossaa. Ei kannata hyökätä minnuu kohtaan, kun mie kysyn mitä otsikossa on.
No jos sitä et ymmärrä, niin elä osallistu koko keskusteluun, vaan äänestä |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt aletaan tarkastelemaan.
Miten ne halutut sivut tänne voi kopioda ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mites nuo veteraani tai arvostettu jäsen? Kenenkä keksintö tuo on ja mihin sitä hyödynnetään?
|
|
|||
|
|||
![]()
Et sitten ossaa lukkee
|
|
|||
|
|||
![]()
Miun suosikki on tää Gary Grand, ainakin epäselvyyden saralla.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Allekirjoitus on tehny tehtävänsä, kun se saa jonkun lukemaan sen! ![]() ![]() Huvittavinta on, että tuota ekaa riviä mun allekirjoituksessa on lainattu ainakin kolmella foorumilla. Mitsuclubin, Konekansan ja Jeeppifoorumin sivuilla olen siihen itse törmännyt. Toista riviä ei yllättäen kertaakaan. ![]() ![]() Kolmas rivi tuntuu saaneen ihmiset iloiselle mielelle myöskin. ![]() Joy to the world... ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan HJ:n levikkeet ja ns. "tupakkamiehen kourut" | Körömölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.08.2014 21:39 |
Avatar + Albumit | hitoy | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2012 06:45 |
avatar.. | kokkolanpoika | Chit-Chat | 1 | 26.11.2006 23:40 |
Avatar | chief | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.01.2006 23:13 |