Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2016, 23:11
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Eipä vastausta laillisuuteen, mutta mahtaako hojon kone olla turhan julman kokoinen. Patrollin konekin täyttää konehuoneen melko tehokkaasti. Apulaitteiden kanssa ei ole liikoja tiloja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2016, 05:05
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Samat mootorivaihto-säädökset oli kuorma-autossa kuin henkilöhenkilöautoissakin. En kyllä minäkään lähtis mitään tuollaista painavaa malmikasaa tunkemaan sinne, ku onhan niitä järkevämpiäkin ja kevyempiäkin vaihtoehtoja.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2016, 08:12
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Ei muuta ongelmaa kuin että iskutilavuus muuttuu yli 25%, eli vaatii Trafin poikkeusluvan.

Konehan on hyvä, eikä tollasessa kamppeessa 200 kg moottorin painoero tunnu missään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2016, 09:27
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Onneksi volvossa ei aivan keulassa moottori ole. Jakaa vähäsen painoo taka akselille/akseleille
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.09.2016, 09:31
fj40 mörö:n Avatar
fj40 mörö fj40 mörö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: ivalo
Viestit: 301
Perusasetus

Asiapa mooses...ko tuommonen malamikasa nyt olis tuossa valamhina asennettuna mäyrikshen ja kiinnostus tuota kulukinetta kohtaan olis mutta luulemmpa että kova homma tuo kiliphin saaha....ainaski tuolla tekniikalla
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.09.2016, 10:56
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Perusasetus

12h-t on tosiaa iskutilavuudeltaa liian iso.muuten se kyllä mahtuu, yks mäyris on hj60 koneella mut leimasta ei havaintoa.

15 vanteet sopii pikku muutoksia joka nurkaan.pulttijakoa ei kannata vaihtaa heikomaan noin painavassa laitteessa, ja miks 15" maailma täynnä 16 ja isommallekin reijälle olevia renkaita.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.09.2016, 11:54
fj40 mörö:n Avatar
fj40 mörö fj40 mörö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: ivalo
Viestit: 301
Perusasetus

Vanthet viistoistasiksi olis kiva koska nuita viistoistasia on kaikissa muissa tämän perän kulukineissa ja vaihto talous rulaa😁 ja koska viistoistasia on itelläki jo valamhina...mutta joo tuo pointti on tosi että miksi aihtaa heikompaan, tässä vain eri variaatioita käyä läpi ja niistä plokata se järkevin joka tässä tapauksessa olis kuiteski se 16 ja pulttijako vakio
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj renkaiden muutos katsastus tonppa79 Tekniikka & Jutustelu 26 18.05.2015 01:30
1997 2.4D 2l hiluxin turbotus ja muutos katsastus juuhha Tekniikka & Jutustelu 2 04.03.2013 22:00
jimnyn muutos katsastus ongelma jimnymies Tekniikka & Jutustelu 17 11.05.2011 15:15
muutos katsastus renkaat tiipe Tekniikka & Jutustelu 10 25.04.2004 22:01


Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).