![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ensi viikon aikana auto nippuun niin olen mukana ![]() ..voi tulla taas rikkomaan sen uudestaan
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#2
|
||||
|
||||
Kulmakorpi Offroad Park.
Toki tullaan ajamaan jos kuljetuskalusto on ajokunnossa.
Viimeksi tekmääni reitinpätkää ei ole vielä kertaakaan ajettu. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mukana. Uusi etukardaani on vielä maailmalla, tulen kokeilemaan josko korjattu kestäisi edes yhden päivän
|
|
#4
|
||||
|
||||
Kulmaan?
No nyt laukesi vetoauton ilmastoinnin kompuran kytkin, on kulunut niin ohueksi että suurinosa puolista oli poikki. Osat tilattu ja auto seisonnassa.
Koitan saada Astron ajoon vaan lunssa ja kuume hieman hidastaa?? Tulkaahan ajamaan. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ilmoittautumis rintamalla on ollut hiljaista, vuorokausi aikaa, toivottavasti saadaan ilmoittautumisia riittävästi jotta ajot järjestetään.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Noh, minä ainakin laitoin juuri ilmottautumisen tulemaan. Takakardaani tulee Ko-Metilta huomenna, ja auto on muuten (ainakin vielä
) kasassa ja toimiva
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#7
|
||||
|
||||
Kulmakorpi Off Road Park.
Ilmo läks.
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulmakorvessa ajopäivä 2.4. klo 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 27 | 04.04.2016 16:43 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 17.10. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 26 | 23.11.2015 10:53 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 17.1. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 38 | 18.01.2015 23:03 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 7.6. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 15 | 08.06.2014 14:09 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 17.8. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 35 | 06.09.2013 10:52 |