![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tapoja tehdä on varmasti monia enkä sano että se miten omaani tein olisi ainoa oikea, mutta sillä ainakin menee helposti ja tulee kohtuu kestävä. Minun rakennustopikista löytyy.. Suosittelen vahvasti 100 x 50 + 50 x 50 palkkeja 3mm seinämällä. Ne yhteenliimattuna tulee sopivan levyinen ja riittävän tukeva. Tarkkana sitten helmoja auki rälläköidessä, että tulee sopivalle lorkeudelle. Oikea korkeus on, kun palkin pitkän (sisä)sivun yläreuna on auton lattiapellin pystysuoran osan pientä pokkausta vasten. Tällöin palkin alareuna on muutaman millin auton pohjaa alempana, ja sen pystyy hitsaamaan pohjapellin/ helmakotelon pystypeltiin kiinni melkein koko matkalta. B-pilarin alapää pitää trimmata, jos hyvin tekee niin sen pohjaan voi hitsata levyn ja vaikka vielä pätkän putkea jolle tekee helmakoteloon reiän.. saisi sidottua kunnolla b-pilariin. Samoin ne pari tukikoteloa a- ja c- pilareiden tietämillä pitää muokata.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 09.09.2016 04:22 |
#2
|
|||
|
|||
![]() 1996 ZJ VIC häröilee
Mitähän nyt... Joku vuosi sitten tinailin vic:n juotoksia kun herjaili jäähdytysnestetasoa. Nyt on uusi vika. Näyttäisi tärinä olevan aktivoiva tekijä? Näyttö sekoilee + saattaa sammua kokonaan. Herjailee kaikkia mahdollisia hälytyksiä. Jos pimeenä vaikka pari tunti, niin kun herää henkiin niin kellonajat ja päivä on kohillaan. Eli virta ei ehken katkea. Onko yhä juotosvikaa jossain??
Saattaa mennä pitkäänkin että toimii ihan ok. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko kokemuksia Truetrack "lukosta" etuperässä et miten se siellä toimis jatkuvalla nelivedolla? Takaperässä on tuommonen ollu muutaman reissun ajan ja varsinkin jänkä ajoissa on toiminu kyllä hyvin.
Välitykset ois kans hankinnassa niin onko kokemuksia et minkä valmistajan olis hyvät ja mitä ei todellakaan kannata hankkia? Välitykseksi meinasin 4,56 mikä vois olla 33" renkailla kohtuu sopiva? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() 4.56 on 33" kumeille aika optimi kasikoneella, kuutoskoneelle laittaisin melkeinpä 4.88:t jos metsäajo kiinnostaa. Toki 4.56 on hieman kestävämpi välitys.. ja jos ihan rehellisesti sanon, niin en laittaisi senttiäkään rahaa low pinion d30 akseliin, eli XJ:stä ensin naaraa HP D30:n mihin asentaa sitten välityksen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hyvinhän tuo toimii. Kyllä sen kaupungilla ja asfaltilla huomaa, muttei ainakaan vielä ole mahdottomuustilanteeseen ajautunut. Jos nyt olisin etuperän lukkoa laittamassa niin 6 vuoden kokemuksella saman laittaisin.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Räjähti tuosta jakiksesta (np249) joku kun alko helvetillinen rouskutus ja kuoret on kuumat ja luonnollisesti kämpille on 200kilsaa matkaa
![]() Voiko tuon lootan pilkkoa paikoillaan kuinka pieniin osiin vai pitääkö tuo repiä kannon nokassa irti koko paska? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sisääntuloakselia, etummaista laakeria, sekä etustefaa ei saa pois jakiksen ollessa kiinni autossa. Kaikki muu lähtee pois häntäkappale ja takakuori irrottamalla. Hommaahan siinä on, mutta mahdollista..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Terve taas, Jeepi äijät.
Vaihdoin sitten XJ:n tämmöiseen -97 zj:hin. Olen nyt viikon ja 600 kilsaa ajellut ja makustellut, että mihinkään sitä kätensä taas lykkäs. Periaatteessa kaikki toimii ja on muutenkin kivan oloinen kärri. Pikkasen jostain jollottaa ja etujarrut taitaa olla laahaamisen rajoilla, ja jos paloista voi jotain päätellä, on kyllä laahanneetkin ihan lämpimiksi asti. Laatikon ölpät on ihan hyvän näköiset, mutta huoltokirjassa ei kyllä missään kohtaan mainita niitä vaihdetun, ja etuperin öljyjä kun tsekkailin, niin ne ainakin näytti lievästi iäkkäiltä. Ja korkin magneetissakin oli melkonen skögö kerros. Jotainhan miun piti kysyä, en nyt kyllä vaan muista mitä... Mutta ettei menis ihan pelkäks kakkendaalin jauhamiseksi, niin vaikkapa että onko kellään mitn kuvaa minkä laisissa hinnoissa tuommoinen jollottavan perän hiljentyminen on? Ihan liikkeessä teettettynä? Tosin se ei kuulosta ihan kauhean kamalalta vielä ainakaan, tuskinpa muuten olisin moista ostanutkaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |