Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.09.2016, 10:30
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Kaksoispassi? En oo ennen kuullukkaan? tai siis lähinnä kun joskus uusin passia, niin poliisilaitoksella kattelivat huuli pyöreenä ku tivasin vanhaa passia mukaan, et siitä saan vaihatettua viisumin uuteen. Kun ei kuulemma suomen asukkalla saa olla kahta voimassa olevaa passia samaan aikaan. No sen toisen passin sain mukaan lopulta, ku leikkasivat vanhasta takasivun irti.

Mites jos tilaa uuden passin ja ilmoittaa sen kadonneeksi postissa (vaikka ois kourassa) ja sit tilaa samantein uuden

Onko ne juoksevalla numerolla vai henkilökohtaisella numerolla, eli onko mun kaikki passit mitä mulla on ollut numeroitu 1, 2, 3, 4,jne jne ja jos 4 katoaa voimassaolemis aikanaan, niin onko seuraava passi 5 vai se voimassa oleva 4

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vanha 08.09.2016, 20:42
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Mites jos tilaa uuden passin ja ilmoittaa sen kadonneeksi postissa (vaikka ois kourassa) ja sit tilaa samantein uuden

Onko ne juoksevalla numerolla vai henkilökohtaisella numerolla, eli onko mun kaikki passit mitä mulla on ollut numeroitu 1, 2, 3, 4,jne jne ja jos 4 katoaa voimassaolemis aikanaan, niin onko seuraava passi 5 vai se voimassa oleva 4
Ei toimi näin. Kadonnut mitätöidään (ei voimassa) ja tulee rajalla ongelmia, jos sillä yrittää matkustaa. Suomalaisella voi olla yhä aikaa kaksi voimassa olevaa passia, jos sille on hyvä syy. Esim matkustaa samalla, kun toinen passi kiinni vaikka viisumianomuksessa. Poliisilaitokselta selviää lisää.

Ja tosiaan on maita, jotka eivät hyväksy jonkun toisen maan leimoja passissa, jos aikoo päästä maahan ilman ongelmia (=viikon kuullustelu putkassa).
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hiace afrikkaan BATMAN O/M/V Ajoneuvot 3 27.11.2015 12:33
Autolla anopin metsään - mutta millä autolla? jkoppi Tekniikka & Jutustelu 17 22.06.2011 15:19
Millä autolla vetää 2500kg Ticru Tekniikka & Jutustelu 31 29.12.2009 23:50
Millä autolla offailet Chit-Chat 53 29.12.2005 22:44
Millä autolla sinä ajat? bono Jokes 0 04.10.2002 16:04

Sivu luotu: 00:49 (GMT +2).