Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.09.2016, 07:50
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Ihan kohtalainen kesä. Tutustuin liutaan uusia ihmisiä, tuon työn perässä ulkomaille lähdön tiimoilta. Frouvakin otti pariksi vuodeksi opintovapaata töistä.
Muuten ei mitään mullistavaa, perusarkea, autoprojektit edistyneet tosi huonosti.

Polttopuut talveksi aikalailla tehtynä.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #2  
Vanha 08.09.2016, 18:48
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Juu kesä meni tosi nopeesti ohi sillonkun oli töissä niin pitkiä päiviä joten kaikki projektit vaiheessa kun ei jaksanut töiden jälkeen mitään tehdä ja viikonloputkin meni laiskotellessa perheen kanssa.
Joten talon ja autojen remonttit vaiheessa.
No lomalla tuli sentään käytyä perheen kanssa kymmenen päivän Unkarin reissu ja loppu loma laiskoteltua ja hoidettua sosiaalisia suhteita ja pikku fiksauksia.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
  #3  
Vanha 09.09.2016, 00:05
Kasper Kasper ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.15
Sijainti: Turku
Viestit: 452
Perusasetus

Kesä meni ennenkuin edes alkoi, emäntä pakkasi laukut ja vaihtoi osoitetta. Uuteen arkeen totuttelua ja tavaroiden järjestelyä, kaikkea sitä ihminen nurkkiinsa kerää. Kun vielä saa sullottua edes jotenkin kohtuudella 50m2 pienempään asuntoon tavarat niin olen tyytyväinen.

Ystäviä saa kiittää paljosta, syksyn metsästys aikaa odotten melkoisen innolla. Tulee metsässä liikkuminen tarpeeseen.
__________________
Kun ei vaan mittään sattuis!

Kokeillaas kerran vielä...
  #4  
Vanha 10.09.2016, 21:25
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

onhan tuo mennyt. harrastaa ei oo kerenny,välillä tosin suzukia on pakko ulkoiluttaa kun pari vannetta vuotaa saumoista.

tässä pari kuvaa samasta kohdasta,väliä kuvien otolla on 5kk.

tulevan olohuoneen kohdalla 3.4-2016

suht samalla kohdalla tänään 10.9-2016

risusavottaa moton jäljiltä 10.4-2016. tuon taustalla näkyvän kelon edessä on nyt talo.

suht sama kohta kuin edellisessä tänään 10.9-2016
  #5  
Vanha 10.09.2016, 23:50
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Tämä kesä ja kokokevät on mennyt kauhunsekaisin tuntein kun olen odottanut tietoja emännän sairaudesta,Hän on ollut muutaman kuukauden tyks.issä hoidettavana ja pariviikkoa sitten tuli tieto että hän sairastaa parantumatonta imusolmukesyöpää elinaikaa herratietää,viikko ,kuukausi ,vuosi? Ensiviikolla aloitetaan sädehoito jonka pitäisi hidastaa taudin leviämistä.
  #6  
Vanha 11.09.2016, 18:18
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Tämä kesä ja kokokevät on mennyt kauhunsekaisin tuntein kun olen odottanut tietoja emännän sairaudesta,Hän on ollut muutaman kuukauden tyks.issä hoidettavana ja pariviikkoa sitten tuli tieto että hän sairastaa parantumatonta imusolmukesyöpää elinaikaa herratietää,viikko ,kuukausi ,vuosi? Ensiviikolla aloitetaan sädehoito jonka pitäisi hidastaa taudin leviämistä.
Pahoittelut tilanteesta. Tämän kirjoituksen jälkeen ei oikein riitä pokka kirjottelemaan kurjan sään vaikutuksesta kesäfiiliksiin...
__________________
WORRY

  #7  
Vanha 11.09.2016, 18:47
onniorava onniorava ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.07.16
Sijainti: Lammi
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Tämä kesä ja kokokevät on mennyt kauhunsekaisin tuntein kun olen odottanut tietoja emännän sairaudesta,Hän on ollut muutaman kuukauden tyks.issä hoidettavana ja pariviikkoa sitten tuli tieto että hän sairastaa parantumatonta imusolmukesyöpää elinaikaa herratietää,viikko ,kuukausi ,vuosi? Ensiviikolla aloitetaan sädehoito jonka pitäisi hidastaa taudin leviämistä.
voimia ja jaksamista teille ja paljon apuja yläkerrasta
  #8  
Vanha 11.09.2016, 19:48
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Muuten ihan mukavasti mutta työpaikasta pitäisi päästä eroon ! koko vuosi ollut sellaista suossa rämpimistä että ei mitään rajaa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty meni jo JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.06.2013 11:08
Meni jo blazoffer O/M/V Muut 1 01.02.2007 16:06
meni jo... Reetu Chit-Chat 0 29.12.2006 11:29
Mites meni jussit? Lars This And That 22 03.07.2006 13:10
M: meni jo veejii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.02.2006 18:42


Sivu luotu: 10:34 (GMT +2).