![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Asiasta mitään tiedä, mutta suurin vika lienee kuparin hinta, miksi ei kestä. Moottorin kupari käämitys kun korvataan alumiinisella, niin ei se välttämättä ihan pitkässä juoksussa ole hyvä juttu. En muista merkkiä mutta yhteen halkojaan harjotusmielessä vaihdettiin kuparikäämi viallisen alumiinin tilalle. Poikkeuksellisesti viritys oli onnistunut koska teho tiettävästi ei tippunu ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos on ne orkkis valaanrasvat sisällä mitä on tehtaalla lähtiessä ollut ni ne kyllä kannattaa huuhtoa pois ja laittaa kunnon tavaraa tillalle.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
![]()
halpa ja hyvä. noi taitaa olla niitä halpoja
![]() itellä on tämmönen punasena https://www.rautia.fi/verkkokauppa/k...s2300-7t-52-cm ollu ~5 vuotta ja 30 mottia tehty klapia. kaikki mitä päälle on saatu nostettua on saatu klapeiksi. melkosia rimpuloita noi halvimmat. tehottomia ja toooodeeellla hitaita. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vai pitäisi sitä oikein öljyt vaihtaa uuteen vehkeeseen...
No kuulostaa tuossa asianvalossa tietysti järkeenkäyvältä, mutta eipä siitä nyt tämän tontilla olevan kapineen kanssa taida olla enää hyötyä. Jos sitä nyt kertaalleen hakisi vielä uuden ja koittaisi tuota öljynvaihtoa. Normi hydrauliikkaöljyt vai? Eikä tämä nyt kauheasti paperilla ainakaan häviä tuolle nutool vehkeelle, sekin lienee kiinalainen? Tässä 6 tonnia ja 2200w... Ja siis pilkkoo toimiessaan kaiken mitä tarjotaan, se toimiminen nyt on kestänyt näissä niin kovin vähän aikaa, 5 mottia on pisimpään kestänyt kone. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Noista tonneista...
![]() ![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ihan vinkkinä ,, avaa öljypuolen ilma ruuvi ..
Ostin n,5v sitten motonetista 2 toimisen klapikoneen (max power) ja se teki sellasta että mäntä liikkui juuri ja juuri hirveän äänen saattelemana .. Löysin ruuvin ,, löysäsin sen ja toimii moitteitta ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ilmaruuvi on ollut kokoajan käytettäessä auki.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nykyisin siellä motonetin myymälässä lukee kyseisten laitoksien kohdalla tuo öljynlisäysmuistutus. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |