![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Eli se ainoa pyhä kaikkien,kaikille paitsi painijoille, lätkäjätkille,rallikuskeille,hiihtäjille,mälihyppä äjille ja onnibussille sallima asia on se meissä jokaisessa niin syvälle kaiverrettu nöyryys , epäonnistuminen ja se onnen ja täyttymyksen tunne kun saa ilmoittaa etten saa tulla hakemaan autoasi huoltoon, ottaa sinua samaan kyytiin kuin autosi, kas tässä olkaa hyvä,ruokailu välineet on tuolla, voit noutaa ne itse, posti tuodaan huomisesta lähtien kunnan rajalle, tuotanto siirretään viroon ja tällä kassalla saat piipata ostoksesi ihan itse. Eli piip,..ttu camoon... ![]() ![]() ![]()
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]()
Minä en kysele keneltäkään mitä saa kuskata vaan pannaan kaikki mikä kyytiinsopii lavalle isompia kuormia vaan ,kyllä ne setät sitten kertoo mikä sinne ei kuulu mistä nekään tietää kun ei tiedä lainsäätäjätkään.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Mitä saa tonnilla ? | tdi | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 08.12.2015 11:17 |
Ilman ovia ajo mitä sanoo laki/poliisi ? | Suzukisj410K | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.04.2007 23:00 |
Mitä saa kolmella sataa??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 08.09.2004 14:01 |