Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2016, 17:17
sull45:n Avatar
sull45 sull45 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.05.12
Sijainti: Alastaro
Viestit: 556
Perusasetus

iskarit


eiks see nyt näin ollut et mita lähemmas pöyra ja pystyasennossa iskari on nii toimi hyvin,,miksi muuten TR3 luokassa kaikkilla on iskarit suurinpiirtein pystyasennossa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.08.2016, 18:01
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni on kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Joo, paljon pystympään kannattaa laittaa - Tuossa asennossa iskareista ei ole juuri hyötyä. Mahdollisimman ulkolaitaan ja lähes pystyyn. Alakiinnikkeitä voi laskea akseliputken tasolle tai vähän allekin ilman että siitä on kamalasti haittaa. Parempi tietysti jos olisi tilaa nostaa yläkiinnikkeitä ylemmäs.

Ja ehkä tärkein vinkki: Iskarit ei saa pohjata vaikka otat jouset kokonaan pois. Jos iskari pääsee pohjaamaan töyssyssä niin se menee rikki.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.08.2016, 21:09
Beme Beme on kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Selvä!
Kiitoksia tästä! Itsekin olin sitä mieltä että noin ei ollu hyvä!
Täytyy huomenna miettiä uudestaan että mitenkä ne laittais, ehkä akselin etupuolella on paremmin tilaa.
Olisin muutel laittanu molemmat kiinnikkeet taka puolella samalla tavalla kun se oikean puolen orkkis on mutta sit siellä on se panhardi mille pitää jäädä tilaa.
Yritetään keksiä jotaki järkevää!
Laittelen kuvia sit nii kottotaan mihin päädyttiin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.08.2016, 22:03
Beme Beme on kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Nonii nyt on iskareiden kiinnikkeet muutettu, raati saa nyt arvioida josko on parempi
Omasta mielestä noin on hyvä ja lopulliset saumat vedän huomenna!
Iskareiden kulma on nyt noin 30 astetta, ennen 45 astetta!
Iskareiden pohjaamisessa offroadjouni niin varmaan tarkoitit että se tekee haittaa niille kun ne painetaan täysin kasaan, tai pitääkö sinne vielä laittaa henkselit että ne ei pohjaa ulosjoustossa, mut sillain han ne tekee vakiona
Miten on muuten porukat tehny ton etu kallistuksen vakaajan kanssa, jostakin lueskelin että sen kun pois jättää niin saa paremmin joustamaan, mutta paljonko se vaikuttaa maantieajoon?
Tuon rungon jatkamisesta vielä niin kuvan laitoin siitä nyt myös, eli noin jatkoin runkoa, ¨vanha runko¨ja ¨uuden rungon¨ liitoskohta on tuossa missä tussilla merkattu, uskoisin kyllä että toi kestää, kyllähän sen huomaa jos se katkeaa

Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:43
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2016, 23:26
Beme Beme on kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Sään sallimana tänään tuli akselit runko ja pikkuhilppeitä hiekkapuhallettua.
Maalit vedin jo päälle ja huomenna olis tarkotus vetää yks kerros vielä lisää.
Tuosta kallistuksen vakaajasta vielä ihmettelin että pitäiskö jättää vai noukkia hilppeet pois?
Laitetaan lisää kuvia sit joskus kun puhelimella vaan yhden kuvan lisääminen onnistuu

Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:46
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.01.2017, 16:48
kauha-apina:n Avatar
kauha-apina kauha-apina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.12
Sijainti: uurainen city
Viestit: 119
Perusasetus

Mites tämä projekti etenee?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.01.2017, 22:34
Beme Beme on kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.13
Sijainti: Finland, Loviisa
Viestit: 64
Perusasetus

Kiitos kiinnostuksestasi!
Kyllähän projekti vielä etenee, nyt on mennyt vähän hitaammin eteenpäin ku on ollut tuo metsästyskausi ja muutenkin työt on riittäny.
Osia olen yrittäny haalia mitä nyt on löytyny, takaovet ostin kun löysin semmoset ku oli paremmat ku omat nii ei tarvi niitä mätähommia niihin tehä.
Tuli myös hankittua koko etupää kun sopivaan hintaan löyty, niissä oli sisälokaritki ehjät, taino yhessä oli pieni reikä, omasta puuttu yli puolet
Taka kyljet tuli ostettua joten ne menee luultavasti myös vaihtoon.

Runko on nyt siinä vaihessa et se on kasassa ja työnnetty ulos joten tuo koppa olis seuraava.
Vinssipedin rakensin ja tuli asennettua tuo molempisuuntainen PTO samalla.
Sitten mietin myös tuota jarrupäivitystä mitä esim tuo Sumsar on tehnyt, niin saa levyt taakse, siihenkin tullut vähän osia hankittu.

Ja osan ajasta on myös syönyt tuo Pätkä Pajero jonka menin ostamaan ¨tilapäiseksi¨ metsästysautoksi.
siihen meni heti startti vaihtoon kun oli tuo tunnettu starttikehä vika, starttikehä oli uusittu pari kuukautta aikasemmin.
Siitä löyty myös mätää, joten taka rengaskotelot tuli melkein kokonaan vaihdettua.

Pistetään vielä parit kuvat!

Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:49
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
bj75, land cruiser, lj70, projekti, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Osta "Sika säkissä" motonetista Chit-Chat 25 08.02.2008 00:09
Sika Elmo Jokes 0 28.03.2006 09:11
M: Sika säkissä,eli letkulämmitin! Hujane O/M/V Muut 0 22.11.2004 20:55
sika bono Jokes 0 29.10.2002 14:39
Sika SamppaFIN Jokes 0 12.08.2002 15:14


Sivu luotu: 12:52 (GMT +2).