![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jaa jääny hiukan tuo kuvien ottaminen. Kauhijalla kiireellä eilen illalla laittelin syyläriin flektit kiinni ja sähköt niputtelin siltäkin saralta. Sitten piti ruveta imuroimaan auton sisätiloja, kun hiiret oli kantanu lattiat täyteen auringonkukan siemmeniä. Olikohan kello melkein kahdeksan kun sain auton puotettua hitsaumestan takapihalle, vaikka siirto oli vain joku 5 km Ahtoputket meni frendille putsaukseen ja maalaukseen. Hyvä delegoida näitä hommia ja häipyä ite Norjaan pariksi viikkoa ![]() Sitten ois viel suuri kysymys. Miten hemmetissä ton konepeiton toteuttaa?! Pitäs peltiin leikellä reikä. Ok helppo homma, mutta mites siihen väkästelis sen hihnan suojan? Entinen oli aivan stna törkeen näkönen ja samanlaista en halua, mutta todella siro se sais olla että ei näkyvyyttä haittaa. Sitten pitäs konepellin etuosasta leikellä jäykisteitä pois, jotta saisi syylärin korkin mahtumaan. Hyvin mitoitettu syyläri... ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lomalla kun ei muuta ole pystynyt tekemään kuin ajatustyötä näin etänä, niin osia on tullut hankittua ja erään palstalaisen kautta sainkin juuri ne ilmaventtiilit mitä halusin! Suur kiitos niistä! Niin ja nimihommakin tuli kuin itsestään
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
hitsauksetkin ois valmiina kunhan joudat
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Huomenna Helsinkiin takasi, eli ylihuomenna koitan saada traikun pihaan. Parempi puolisko oikein ehotteli jos tuota olisin pari päivää muilla kuin kotihommilla
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eiks Slutrol olis ollu parempi nimi? Vai onks jollain jo sellanen?
__________________
-Pauli- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Niin ja tosiaan laitetaan nyt tännekkin. Tarve olisi saada jostain semmonen joku 60 l suurinpiirtein imevä säiliö, jonka ulkomuoto vastais enemmän kuutiota kuin sellainen mikä autoissa normaalisti on. Nykynen tankki jees, mutta kun tuli käsky boksata se tuonne konttiin, niin mielummin tekisi sitten sellaisen mahollisimman fiksun muotoisen boksin. Jos jollain pyörii semmonen pyörii ylimääräsenä, niin ilmottelee vaan
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tänään sitten hain auton hitsuulta ja olihan komiaa jälkeä. Yleensä nuissa korin kannakkeissa näkee vaikka millaisia variaatioita, mutta nyt oli oikeasti parempi kuin alkuperäinen. Siinä sitten pulttailin kaikkia joutavia osia takasi paikoilleen ja koitin miettiä mikä pultti meni mihinkin reikään. Ehkä jos ahtoröörit sais paikalleen vois hiukan käydä koittamas kuin mosa pelaa. Niin ja jarruthan kans vissiin sais olla, että tarvihe aina ehtiä ojaa mihin topata
![]() Sitten tämmösiä sain 6kpl. Jos nyt sais ton lootankin tehtyä loppuun ja koeajettua ennen paikalleen laittoa. Se miten nuo sylinterit saa toisiinsa fiksusti liitettyä on lievä kysymysmerkki, mutta luulis nuitten asettuvan. Venttiilistö saa siirtyä keskikonsolin sisään kerran siellä ei enää takalämppäriä majaile. Huomenna hakea letkut syylärille ja alipainehimmeleille, niin tarvihe enää ilman vesiä huudattaa. Kyl tää tästä!
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Gr raidetanko. | Kala92 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.12.2012 11:02 |
| Myyty gr napalukot | vexi4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.12.2012 11:22 |
| Myyty Gr | Heegi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2011 21:27 |
| 2+3 gr?? | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2011 08:26 |
| gr | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2010 22:06 |