![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Mulla just tänä kesänä peltovuokralainen ajoi semmosella tuppisovitteisella murskalla kaikki ojanvieret ja tienvieret.. Oon ihan hiton tyytyväinen, paju on roska.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lähinnä esteettiset syyt tässä olivat siis marmatukseni taustalla. Esittämässäni tapauksessa pajukko toimii näkösuojana. Toiseen suuntaan olen itsekkin maisemaa avannut raivaamalla. Esittämäsi syyt ymmärrän täysin, eli TAJUAN. Osaan jatkossa siivota itse ennakoivasti. Pajuhan ei ole roska, vaan ensimmäisenä kukkijana esimerkiksi kimalaisten keväinen eväs. Pölyttäjiähän tarvitaan muiden muassa rypsille/rapsille, marjoille ja hedelmäpuille. Rapsiahan tässä ympärillä tullaan ainakin tulevana kesänä viljelemään, joten...
|
|||
|
|||
![]()
Nyt vituttaa k. heikkilä / S sinisalo, onnistu kusettaan 400e edestä taidan tulla vanhaksi. Misä tää tyyppi asuu vois vähän valistaa sitä vaikka eise vissiin tässätapauksessa auta. Teetetäänkö paitoja missä lukis esim tappakaa sami sinisalo tai tarroja kuvallinen paita olis kova. Tai sitten se sika vain ylpistyis siitä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Turhan sinisilmäisesti (salomaisesti) porukka jakaa näille rahojaan oliko mahdollisesti kaapattu huutiksen tunnukset ja vinkiksi jos sinne tilille on pakko työntää rahojaan niin yhden euron tai 10sentin talletuksella saat selville kuka on niiden rahojen vastaanottaja jos google ei auta asiassa. Maksaa sitten 399,90€ kun alkaa vastaanottaja muistuttamaan luotettavaa hemmoa. |
|
|||
|
|||
![]()
Taisi olla ne rahat siinä ja ei ikinä takaisin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Totaalinen motivaation puute nikkaroida autoa safarikuntoon
![]()
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Luokat |
vituttaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |