Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.07.2016, 22:49
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Eihän huutokaupat.comissa näy huutajien nimiä tai merkkejä, tarkoititko huutokauppa.comia?

Ei näy mutta kun seuraa tot huuto kauppaa ja macean romut aina uudestaa myynnissä niin ei juurikaan tarvia arvailla mikä homma.

Mul käyny huutokaupat.comissä nii että mun korkein tarjous hyväksytty ja oli niin että myydään korkeiman tarjouksen tehneelle. No eka ei millään sopinut missään välissä mennä hakemaan pois ja sit tuli viesti et oliki tullut isoa vikaa et ei voi myyä nyt et pitää laittaa kuntoon. No mä sanoin et laita kuntoon niin tuun hakemaan pois. No pari viikkoa meni ja oli uudestaa myynnissä huutokaupat.comissa laitoin viestiä et mitä vittua.oli kuulema tullut korjaus niin kalliiksi et ei voi myydä. Totesin sit et eipä tuol kannata mitään huudella menee vaan turhaa aikaa.

Vastaa lainaten
Vanha 27.07.2016, 23:20
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Tosiaan kun tietää kenen romuja myydään ja ne putkahtaa uudestaan tarjolle.
Tiedä sitten kiinnostaisko sivuston ylläpitäjää moinen toiminta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Ei näy mutta kun seuraa tot huuto kauppaa ja macean romut aina uudestaa myynnissä niin ei juurikaan tarvia arvailla mikä homma.

Mul käyny huutokaupat.comissä nii että mun korkein tarjous hyväksytty ja oli niin että myydään korkeiman tarjouksen tehneelle. No eka ei millään sopinut missään välissä mennä hakemaan pois ja sit tuli viesti et oliki tullut isoa vikaa et ei voi myyä nyt et pitää laittaa kuntoon. No mä sanoin et laita kuntoon niin tuun hakemaan pois. No pari viikkoa meni ja oli uudestaa myynnissä huutokaupat.comissa laitoin viestiä et mitä vittua.oli kuulema tullut korjaus niin kalliiksi et ei voi myydä. Totesin sit et eipä tuol kannata mitään huudella menee vaan turhaa aikaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offipalstan huutokaupat pastirolli Chit-Chat 22 22.10.2014 22:22
Maastureita huutokaupat.com stresspill Linkit 12 04.06.2012 21:47
Huutokaupat??? Pauli Chit-Chat 8 05.05.2011 21:15
Autoliikkeen huutokaupat L-200 Chit-Chat 1 21.07.2010 19:58
Kuljetusvarikon huutokaupat KIM Tekniikka & Jutustelu 3 20.06.2004 11:04