Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.07.2016, 18:54
Juhis.T Juhis.T ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.15
Sijainti: Pölj
Viestit: 64
Perusasetus

Itsellä on öljyauton ajosta jäänyt palonkestävä puuvilla haalari hitsaukseen, on tosi hyvä, ei oo vielä yhtään reikää tullut, vaikka tuo ollut vuosia käytössä.
Mistähän sais hitsaukseen hyvän nahkaessun? IKH:lla ois joku malli, jota pitäis käydä kattomassa. Ois hyvä ruuvipenkki hommisssa, kun tahtoo tuohon mahan kohdalle tulla kovin rasite.

  #2  
Vanha 24.07.2016, 19:09
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

^ Just ostin nahkaessun Stocktoolsilta kun tilasin muutakin.
Ei ole erityisen laadukas, on ihan vaan saksilla leikatun oloinen pala nahkaa vaatimattomalla kiinnityksellä, mutta hei, ei todellakaan ole hinnalla pilattu ja ajaa asiansa.
__________________
- En pidä teistä.



  #3  
Vanha 27.07.2016, 11:18
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

7day bussilippu, £10. Pääsee taas töihin vähän vähemmällä kävelyllä.

Tuli tosta Häänrikin ostoksesta hyvälle tuulelle ja pääs pieni spontaani naurahduskin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #4  
Vanha 27.07.2016, 12:56
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Hyvä mieli Kesälomasta on takana kohta 3 päivää ja suunnitelluista hommista on tehty on kolme neljännestä. Eli jää enempi aikaa rassata tota autonraatoa, terapiaa sekin.
__________________
Tumpula Racing Team
  #5  
Vanha 27.07.2016, 16:43
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 503
Perusasetus

4 kpl lippuja uuteen Ice Age leffaan.
  #6  
Vanha 29.07.2016, 17:27
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Tilipäivän kunniaksi tilasin uuden puhelimen. Vanhassa mitään kummempaa vikaavikaa mutta nyt on kova tarve dual-sim luurille. Samsusta Huaweihin hyppäsin.
Pitkään mietin tota yksristikaks-luuria...mut en sit uskaltanu kuitenkaan. Nössö.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #7  
Vanha 29.07.2016, 17:52
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Kai leidin hankinnatkin lasketaan, kun hommasi Staffinpennun meille

mahtava sekoitus porsasta, piraijaa, ja adhdt:ä
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 HannuNurminen Tapahtumat 36 14.08.2016 13:40
OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 Byrocrat Tapahtumat 10 16.06.2016 18:15
WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 Patu925 Tapahtumat 41 11.01.2016 17:03
Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? kersantti Tekniikka & Jutustelu 40 20.04.2012 14:34
Nelivedon hankinta MLempinen Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2012 22:16


Sivu luotu: 07:36 (GMT +2).