![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No ni, alakas olla valmis peräkonttiki. Vielä jokku topparit nuille laatikoille. Sitten iloinen pieni ylläri löyty kuskin lattian alta. Edelleenkään en hitsaustaitoa ole päässyt oppimaan, niin paikkaus meni tällä tapaa. Mutta ihan tyytyväinen olen, ei tule vettä sateella kovin mahoton sisää ja rengas näkyy vain auton siltä puolen, miltä pitääkin..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mukavan siistin näköinen takaosasto.
Nyt sitten virkkaamaan jotain kukallisia näkösuojaverhoja, jos aikoo enemmänkin tirsailla takaosassa . Kait auto tuolla varustuksella vielä noudattaa huolto-automääritelmän, on siis vielä nekin rojut matkassa, joita huoltoautossa kaivataan? Ettei tule tien päällä turhia parran pärinöitä... Menikös se varapyörä aikoinaan takaisin siihen takaoveen vai onko jossain muissa kätköissä? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
meinasin jotaki rullalle menevää ja tarvittaessa alas vedettävää suojaa laseihin.Eikös otteessa pitäis lukea kaikki tarvittava, mikäli on huoltoauto? Ja otteessa ei ole yhen mittään mainintaa mistään työkalupakeista tai ruuvipenkeistä. Niitä ei myöskään ole ollut missään katsastuksessa, eikä niitä ole kukkaan kysellykkään. Eli kaipa tuo huoltoautosta menee edelleen. Ja kyllä sielä silti pari pakillista työkalujakin löytyy. Joo vararengas on takaovessa. Tai kaverilla tällä hetkellä lainassa, mutta siis paikka on takaovessa. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=kumpula;1308594] meinasin jotaki rullalle menevää ja tarvittaessa alas vedettävää suojaa laseihin.[QUOTE]
Jos siellä päin on lähettyvillä linja-autopurkaamoja nii vois löytyy kerralla kokosivuille peittävät niistä.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Haha, no se oiski
kyllä nuita näkkyy leveitäkin rullaverhoja autoon löytyvän. Pieni, mutta sitäkin enemmän hermoja lepuuttava parannus autoon. Järki on jo lähteä kö joka reissulla takajouset lähtee ylhäältä paikaltaan. Jospa se nyt olis ohi. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuohon voi helposti tehdä ohjurinkin jouselle, pääsee silloin pois mutta ohjautuu myös takaisin. Ei rajoita ulosjoustoissa kun jousi ei ole ylhäältä kiinni.. voin laittaa kuvia jos kiinnostaa..
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
pakko oli jotaki tehä, kun viikonlopun reissu taas eessä ja ei jaksa enää yhtään kertaa jousien kanssa värkätä. Ja viikonlopussa ne kerkiää lähteä sen sata kertaa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapin Puukko | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 09.04.2013 09:11 |
| Kuvia Lapin reissulta | J-T | Chit-Chat | 2 | 15.08.2006 14:09 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |
| Lapin Kulta vs Koff | mika | Oluet | 0 | 24.01.2002 20:30 |