![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ja katto tarkkaan tuo taka panhardin rungonpuoleinen kunto. Vaimon autosta tuli kohtuu villi ajettava kun se lähti irti. Sinne oli pesiytynyt kaikkea kuraa ja rapaa. Oli aika hapan että piti tehä kokonaan uusi. Nyt ois helppo tehä ja pikkasen siirtää jos aiot korottaa jousista niin sais akselin oikeaan kohtaan ja panhardin loivempaan kulmaan.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tämäkin projekti on vähän taas edistynyt edellisen päivityksen jälkeen.
tuli nyt sitten tuo takapää rungosta kokonaan vaihdettua kun tuntu sieltä mätää löytyvän niin paljon niin omasta mielestä oli helpompi ja työn jälki parempi kun noin teki. Runkopalkkien kyljet tuli tehtyä 3mm sähkösinkitystä ja pohja ja ¨katto¨ 5mm lattaraudasta, luulis kestävän. Tuollanen rungon kylki jäi ylimääräseks jos joku tarvii niin voin siitä luopua sopu hintaan, ja jos joku muutenkin tarvii niin noita saatavana lisää kun piirustukset valmiiks löytyy! Jousilautaset laitoin 8mm niin luulis vähän mätävaraa löytyvän ![]() Mitenkäs nuitten panhardien kanssa tekis, kannattaisko tankoja vain pidentää tai lasketaanko kiinityspisteitä? Itse ajattelin että jos kiinnityspisteitä vähän laskis ja sit teen nuo tangot uudet. Jousiksi tuli jeep grand cherokeen etu vieterit eteen, ulkomaisilta sivuilta löysin tämän tiedon ja soitin offroadtarvikkeelle niin hän kävi tarkastamassa ja ne on samanlaiset paitsi 75mm korottavat, taakse tulee sit lj:n 75mm korottavat vieterit, iskareiksi pääty Amadan lisäsäiliölliset iskarit joka nurkkaan. Keksiikö joku jotakin muuta mitä kannattais tehä nyt samalla? Viimeksi muokannut Beme : 12.05.2017 20:41 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sen mitä täältä lueskellut, niin kannattais vissiin tehdä tuollainen rungon jatkokohta viistolla liitoksella tai sit ns. salmiakkipalat jatkokohtaan.
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En sitten tiedä kestääkö mutta uskoisin että kestää, kyllä se voi olla että se salmiakkipala olis ollu parempi ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tänään on iskarin kiinnikkeitä rakennellu, nyt en vaan tiedä/osaa päättä josko iskareissa on kulma liian suuri!
Netistä yrittäny hakea mutta en saa oikein päättäväistä vastausta mitenkä tehä, eli auttakaa nyt alottelijaa ![]() Vielä olis mahdollisuus muokata, mutta en haluais että nuo iskarin korvat roikkuu akselin alla! |
#6
|
||||
|
||||
![]() iskarit
eiks see nyt näin ollut et mita lähemmas pöyra ja pystyasennossa iskari on nii toimi hyvin,,miksi muuten TR3 luokassa kaikkilla on iskarit suurinpiirtein pystyasennossa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo, paljon pystympään kannattaa laittaa - Tuossa asennossa iskareista ei ole juuri hyötyä. Mahdollisimman ulkolaitaan ja lähes pystyyn. Alakiinnikkeitä voi laskea akseliputken tasolle tai vähän allekin ilman että siitä on kamalasti haittaa. Parempi tietysti jos olisi tilaa nostaa yläkiinnikkeitä ylemmäs.
Ja ehkä tärkein vinkki: Iskarit ei saa pohjata vaikka otat jouset kokonaan pois. Jos iskari pääsee pohjaamaan töyssyssä niin se menee rikki. |
![]() |
Luokat |
bj75, land cruiser, lj70, projekti, toyota |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Osta "Sika säkissä" motonetista | Chit-Chat | 25 | 08.02.2008 00:09 | |
Sika | Elmo | Jokes | 0 | 28.03.2006 09:11 |
M: Sika säkissä,eli letkulämmitin! | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 22.11.2004 20:55 |
sika | bono | Jokes | 0 | 29.10.2002 14:39 |
Sika | SamppaFIN | Jokes | 0 | 12.08.2002 15:14 |