Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.07.2016, 00:15
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.781
Perusasetus

Tuo kierrosanturi vaatii oskiloskoopin että sen toiminnan saa selville.
Sillä näkee signaalimuodon ja jännitteen mitä se anturi antaa pihalle.
Yleismittari on aika köpö laitos selvittämään tuollaisten antureiden signaalia.

Yleismittarilla voi ja kannattaa mitata anturin resistanssi. Eli vastusmittausalue yleismittarista ja uskoisin että ~1kohm on aika lähellä toimivan anturin resistanssia.
Jos näyttää ääretöntä tai pyöreää nollaa niin anturi on rikki.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Discovery topic Heguli Chit-Chat 266 21.08.2025 08:39
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
Syntymäpäiväonnittelu -topic Skorpioni Chit-Chat 116 02.03.2014 18:32
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).