![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei toimi silleen. Mittaa ennemmin AC alueella jännitettä. Ohmi alueella voit kyllä tarkistaa että johdot ja käämi on kunnossa. Pitäs olla kohtuu pieni resistanssi. AC jännite alueella ja kone käyntiin. Jännitteen pitäs nousta kierrosten mukana. Näin ainakin ymmärtääkseni. Toimii vähän niinku ABS tunnistimet. Eli induktiivinen anturi
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tuo kierrosanturi vaatii oskiloskoopin että sen toiminnan saa selville.
Sillä näkee signaalimuodon ja jännitteen mitä se anturi antaa pihalle. Yleismittari on aika köpö laitos selvittämään tuollaisten antureiden signaalia. Yleismittarilla voi ja kannattaa mitata anturin resistanssi. Eli vastusmittausalue yleismittarista ja uskoisin että ~1kohm on aika lähellä toimivan anturin resistanssia. Jos näyttää ääretöntä tai pyöreää nollaa niin anturi on rikki. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 266 | 21.08.2025 08:39 |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |