Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.07.2016, 22:00
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti
Osaisko viisaammat sanoa missä vika, rangen ääni on kuin olisi märkä kattila hellalla.. ihan kuin olisi sytytys aikaisella ja lyö vastaan, ilman puhdistajassa paukkuu. Vika ilmenee vain kaasua painaessa tyhjää käy miltei normisti, vähä seilaavasti.

Yksi ruisku oli aivan kuin sulanut, kun käytin niitä auki ja vaihdoin ehjän. Jakaja on kunnossa, ruiskut kunnossa (ajattelin voisiko olla laihalla), ennakon säätö kunnossa. Voiko sytytys nuin vain siirtyä pieleen?

Vika tuli parin päivän metsäreissun jälkeen.
Tämä ratkesi... Range on seisonu koko talven kun ei pelannu. nyt ajoin talliin ja nostin venttiilikopan pois, viimeinen työntötanko ei liiku oikeastaan ollenkaan, vähä nykii vaan. Nokka-akseli toden näköisesti sökö, vai voiko ne tapit mennä? En ole akselia vielä pois ottanu, viikon päästä vasta ehtii purkamaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.07.2016, 08:58
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Tuo on ihan 'tyyppivika' että nokka-akselista tulee vain akseli varsinkin niiden taaimpien nokkien kohdalla. Ei ole eka Roverin V8 jossa noin käynyt. Tokihan nostajakin on voinut hajota, mutta epäilen kuitenkin itse nokka-akselia.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.07.2016, 22:04
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

Onkos kaasareitten perus säätöohjetta vielä jossain olemassa?
__________________
riiseli mersedes
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.08.2016, 19:12
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

kuinkas paljo täällä tiedetään vanhojen rangen sähköistä?

mulla on vissiin 1972 vuoden range ja pitäs keksiä miten tuulilasin pyyhkimen moottorin sähköt menee.
googlella löysin kytkentä kaavioita missä oli moottorissa 5pinninen liitin mutta yks pinni tyhjä. mulla on moottorissa 5pinninen mutta kaikki käytössä.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.02.2017, 22:48
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

HOX HOX! Saako suomesta jostain Range 3,5 efi suuttimen alapään tiivistettä, siis sitä syvällä olevaa pientä?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2017, 12:28
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Jos brittein saaret lasketaan Suomeen niin joo.

Taitaa tämä sarja olla: http://mrinjectoruk.co.uk/fuel-injec...8-P808546.aspx

Itse taisin omaani tuolta tilata. En nyt 100% muista oliko just tuo vai mikä.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.02.2017, 14:20
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Jep. Ehdin jo oikeastaan saman tien lisätä sen john craddockin tilaukseen. sieltä kun ei kaikkia löytynyt hyllystä (onneksi näin tällä kertaa), niin ehdin lisäilemään tilaukseen unohtuneita osia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. hoojii Chit-Chat 7 28.05.2011 21:46


Sivu luotu: 00:08 (GMT +2).