![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nokka-akseli toden näköisesti sökö, vai voiko ne tapit mennä? En ole akselia vielä pois ottanu, viikon päästä vasta ehtii purkamaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tuo on ihan 'tyyppivika' että nokka-akselista tulee vain akseli varsinkin niiden taaimpien nokkien kohdalla. Ei ole eka Roverin V8 jossa noin käynyt. Tokihan nostajakin on voinut hajota, mutta epäilen kuitenkin itse nokka-akselia.
|
|||
|
|||
|
Onkos kaasareitten perus säätöohjetta vielä jossain olemassa?
|
||||
|
||||
|
kuinkas paljo täällä tiedetään vanhojen rangen sähköistä?
mulla on vissiin 1972 vuoden range ja pitäs keksiä miten tuulilasin pyyhkimen moottorin sähköt menee. googlella löysin kytkentä kaavioita missä oli moottorissa 5pinninen liitin mutta yks pinni tyhjä. mulla on moottorissa 5pinninen mutta kaikki käytössä.
|
||||
|
||||
|
HOX HOX! Saako suomesta jostain Range 3,5 efi suuttimen alapään tiivistettä, siis sitä syvällä olevaa pientä?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jos brittein saaret lasketaan Suomeen niin joo.
![]() Taitaa tämä sarja olla: http://mrinjectoruk.co.uk/fuel-injec...8-P808546.aspx Itse taisin omaani tuolta tilata. En nyt 100% muista oliko just tuo vai mikä.
|
||||
|
||||
|
Jep. Ehdin jo oikeastaan saman tien lisätä sen john craddockin tilaukseen. sieltä kun ei kaikkia löytynyt hyllystä (onneksi näin tällä kertaa), niin ehdin lisäilemään tilaukseen unohtuneita osia
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |